پاسخ‌‌های ظریف درباره مذاکرات هسته‌ای نمایندگان را قانع نکرد‌/طرح سوال به صحن علنی می‌آید

اشتراک گذاری :

بیانیه توفقنامه لوزان

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز وزیر امور خارجه برای پاسخ به سؤالات ۱۵ نفر از نمایندگان در کمیسیون حاضر شد که پاسخ وی به سؤالی درخصوص مذاکرات هسته‌ای نتوانست نمایندگان سؤال‌کننده را قانع کند و سؤال برای بررسی بیشتر به صحن علنی مجلس خواهد رفت.

وی افزود: در جلسه امروز ۱۰ نفر از نمایندگان سؤالی در خصوص توافق ژنو، بیانیه لوزان و روند مذاکرات هسته‌ای مطرح کردند که پاسخ وزیر امور خارجه نتوانست نمایندگان سؤال‌کننده را قانع کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اضافه کرد: هم‌چنین ۵ نفر از دیگر نمایندگان مجلس سؤالی را درمورد حضور اتباع بیگانه از جمله افاغنه در کشور و مسئله مرزها سؤالاتی را مطرح کردند که پاسخ وزیر خارجه برای آنها قانع‌کننده بود.

آصفری اظهار داشت: وزیر امور خارجه در جلسه امروز برای اولین بار عنوان کرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور به پشتوانه حضور میلیونی مردم در انتخابات گذشته و حضور ۷۳ درصدی مردم در انتخابات اخیر و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران، رزمندگان امروز پای میز مذاکره نشسته و پشتوانه آن یک پشتوانه عظیم مردمی است.

وی افزود: ظریف در ادامه اظهار داشت هیچ‌کس جرأت تهدید ما در پشت میز مذاکره را ندارد و وزیر امور خارجه آمریکا گفته است که رژیم صهیونیستی دچار بیماری مالیخولیایی شده و افکار آن در هیچ کجا جایگاهی ندارد.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نامه ۴۱۸۲ عضو هیئت علمی دانشگاه به رئیس جمهور بابت افت رشد علمی

چ مه 20 , 2015
۴۱۸۲ نفر از اعضای هیأت علمی رسمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نسبت به افت علمی کشور هشدار دادند متن کامل این نامه در ذیل آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم «العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...