ولادیمیر پوتین، قدرتمندترین مرد سال ۲۰۱۵

اشتراک گذاری :

نودیها :  «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه برای سومین سال متوالی  قوی‌ترین مرد جهان انتخاب شد.

هفته نامه آمریکایی «فوربس» در این زمینه نوشت: پوتین کماکان جزو معدود مردان جهان است که به اندازه کافی قدرت دارد تا آن‌چه را که می‌خواهد انجام دهد. در حالی‌که  تحریم‌های بین‌المللی به مجرد ماجرای کریمه و نیز بحران اوکراین موجب تضعیف روبل (واحد پول روسیه) شدند و این کشور را به سوی ریاضت اقتصادی کشاندند، اما این‌ها ذره‌‌ای به پوتین آسیب نرساندند.

بر اساس این گزارش، میزان رضایتمندی از پوتین در ماه جولای به ۸۹ درصد رسید. پوتین در ماه اکتبر نیز با حمله به مواضع داعش در سوریه و نیز دیدار  با «بشار اسد» رییس جمهور سوریه موجب تضعیف آمریکا و ناتو در منطقه شد و همچنین نفوذ روسیه در خارج از کشور را احیا کرد.

به نوشته فوربس، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در این رده‌بندی در جایگاه دوم قرار گرفت و البته از حیث جنسیت در جایگاه قدرتمند‌ترین زن جهان جا گرفت. مرکل نمادی از قدرت و صلابت اتحادیه اروپای بیست و هشت عضوی است و البته اقدام‌های قاطع او در برخورد با مصائب پناهجویان سوری و یونان موجب کمک به افزایش اعتبار وی شده است.

باراک اوباما رییس جمهور آمریکا نیز در جایگاه سوم انتخاب مجله فوربس قرار گرفت. اوباما که وارد آخرین سال ریاستش می‌شود، آشکارا نفوذش در حال کاهش است.

محبوبیت اوباما در داخل کشورش زیر ۵۰ درصد است و در خارج از آمریکا و در قاره اروپا مرکل از او پیشی گرفت و در خاورمیانه نیز پوتین از اوباما جلو افتاد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فوت علی انصاریان، اعدام شیخ نمر،جومونگ در ایران +عکس و شایعه

پ نوامبر 5 , 2015
نودیها :  به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند. *شایعه فوت علی انصاریان هفته گذشته ۳ شایعه گاه مغرضانه و گاه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...