وقتی صدا و سیما شکر *فلان# را در می آورد/ خدا نکند کاری انجام شود همه شبکه ها کپی میکنند/اعصاب مخاطب که دولت باید به آن توجه کند!

اشتراک گذاری :

نودیها – بخش تحلیل نودیها – در چند ماه اخیر ، صدا و سیما شده مرکز *فلان# که واقعا روی اعصاب مردم راه می رود. اصولا صدا و سیما وقتی شروع می کند نوعی از کالا و خدماتی را تبلیغ کند شکرش را در می آورد و اعصاب همه را خرد میکند.

اصولا شبکه های صدا و سیما همه چیز را از هم کپی میکنند مثلا نوبت کنکور که می شود همه ی شبکه ها برنامه های کنکور برگزار می کنند با مسابقه مد می شود همه ی شیکه ها مسابقه برگزار می کنند. این خیلی مهم است که هر شبکه برای خودش خلاقانه مسایلی را در نظر بگیرد که بادیگران فرق داشته باشد.

اما دولت از همه بیشتر روی این موضوع تاثیر می گذارد دولتها برای اینکه صدا و سیما را در مشت خود نگه دارند از نظر بودجه صدا و سیما را پایین نگه می دارند و پایشان را روی گلوی این سازمان فشار می دهند و برنامه سازان و مدیران هم به این سمت گرایش پیدا میکنند که تبلیغات بیشتری بگیرند و از این راه مخاطبانی را هم جذب برنامه ها کنند.

نکته عجیب تر این است که دولت ها به تلویزیون می تازند که در اختیار ما نیست!!!!

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 116

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سه کلیپ جالب و خنده دار در مورد نماز از شبکه های اجتماعی

س ژانویه 29 , 2019
  پدر و دختر و بازی جالب   http://www.navadiha.ir/duya/down/clip-namaz-navadiha.ir.mp4 http://www.navadiha.ir/duya/down/clip-namaz-navadiha.ir-1.mp4   یعنی این دختر آخرشه چطوری تنظیم میکنه نیفته؟؟؟ http://www.navadiha.ir/duya/down/clip-namaz-navadiha.ir-2.mp4 برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 116

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...