وقتی رضا رشید پور همین اول کار دید در شب لو می‌رود

اشتراک گذاری :

به نام خدا ـ بخش تحلیل نودیها ـ رضا رشید پور بعد از این که از ایران رفته بود و مدتی را در ایران نبود در حین تبلیغات انتخاباتی جناب آقای دکتر روحانی و پس از آن به مجری دولت روحانی شناخته می‌شود و به قول خودش عده ای از کارشناسان بر این باورند که از این مجری بودن دولت هم ایشان توانست دوباره به جایی کارش را برساند.

برنامه دید درشب که چند وقتی است که رشید پور آن را آنلاین به مخاطبان عرضه می کند مورد توجه برخی مخاطبان فضای مجازی قرار گرفته و اما متاسفانه این برنامه از آن جایی که مجری دولت آن را اجرا می کند کاملا دولتی است!!!

نشانه ی دولتی بودن برنامه رشید پور این است که در عکس‌هایی که به مهمان ها نشان داده می‌شود برای نظر خواهی چه مهمان بازیگر باشد چه خواننده یا هر شغل و حرفه ای داشته باشد عکس جناب آقای ظریف و رئیس جمهور محترم به او نمایش داده می شود و در اغلب برنامه ها هم سعی می شود ضد آقای احمدی نژاد حرفی از مهمان ها بیرون کشیده شود. آقای ده نمکی و فیلمهایش هم سوژه همیشگی برای کوبیدن در برنامه های رشید پور است.

کار به همینجا ختم نشد و در اقدامی که نشان می داد چقدر این برنامه آزاد است و اصلا دولتی نیست برنامه جوانفکر از اطرافیان احمدی نژاد پس از ضبط ژخش نشد و هفته بعد از آن برنامه کواکبیان نماینده مجلسی که این دوره رای نیاورد در کمال ناباوری پخش شد و ثابت شد این برنامه اصلا دولتی نیست!!!

کاش روزی برسد که اگر ما تریبونی در اختیار داریم آن را در اختیار همگان قرار دهیم تا همه سخن بگویند و مردم که بهترین قاضی ها هستند خودشان قضاوت کنند و از روش های دویست سال گذشته استفاده نکنیم.

مرتضی حیدری

 

 

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود Out of brakes بازی ماشین سواری پیکسلی اندروید

پ نوامبر 26 , 2015
دانلود بازی download game حجم : ۲۶ مگابایت اندروید : ۴.۱ و بالاتر   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 18

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...