واکنش معاون سپاه به تشبیه عجیب یک روزنامه

اشتراک گذاری :

نودیها : روز گذشته (۲۵ بهمن) یکی از روزنامه های کشورمان با انتشار مطلبی، پخش تصاویر نظامیان بازداشت شده آمریکایی را به نوعی محکوم کرده و این اقدام را اقدامی “داعش وار” دانست.
در بخشی از این مطلب آمده بود:  “نوع برخورد و به زانو نشاندن آنان (سربازان آمریکایی) با دست‌های نهاده بر پشت سر، که در نمایش ناهنجار قم نقش اسیر زن را هم به بازیگری زن نما و بزک کرده داده بودند، برای آن جوان می  توانست یاد آور شباهت صحنه با صحنه های اسیران آمریکایی و اروپایی با لباس نارنجی و دست نهاده بر پشت گردن در صحنه اعدام داعش باشد که لحظاتی بعد گردن‌شان بریده می‌شد یا تیر خلاص دریافت می‌کردند. متأسفانه آن فیلم تحقیر آمیز بیشتر حکایت از  چنین احساسی در آن سرباز داشت که با توجه به تبلیغات ایران هراسانه پیشین و نمایش های داعشی خود را در آستانه فنا می بیند و نومیدانه به یاد خانه و خانواده و همسر و فرزند و شهر و دیار می افتد و طبیعتاً به خاطر سرنوشت شوم و محتوم خود می گرید.”

در همین راستا سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اینکه سپاه در پخش واقعیت های ماجرای دستگیری تفنگداران آمریکایی، اوج نجابت و جوانمردی را به خرج داده است گفت: باعث تاسف است که برخی با نادیده گرفتن تعرض به سرزمین ما، اصل قضیه را نادیده می گیرند.

وی با بیان اینکه کسانی که این عقیده را دارند اعتقادشان مغایر با غرور و افتخار ملی است عنوان کرد: ما از تفنگداران آمریکایی در خور شان مسلمانی و ایرانی مان میزبانی کردیم و هیچگونه بی احترامی به آنها انجام نشد.

معاون سیاسی سپاه در ادامه با طرح این پرسش که اگر قایق های ما وارد آبهای سرزمینی آمریکا می شدند آنها چه واکنشی از خود نشان می دادند یادآور شد: آنها وقتی در مهر ماه سال ۶۶ و حین درگیری نظامی، شهید مهدوی ما را گرفتند، به بدن او میخ آهنی کوبیدند و رفتار وحشیانه ای با عزیزان ما انجام دادند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه ما هیچگونه رفتار خارج از ضوابط و ملاک های انسانی و اسلامی با نظامیان آمریکایی دستگیر شده نداشتیم تصریح کرد: ما نباید فراموش کنیم که در یک طرف این ماجرا غرور و منافع ملی ما قرار داشت و در سوی دیگر دشمنی متجاوز و مغرور که از آن طرف دنیا برای ماجراجویی به خلیج فارس آمده است.

وی با انتقاد از کسانی که به پخش تصاویر دستگیری نظامیان آمریکایی واکنش منفی نشان داده و این اقدام را اقدامی “داعش گونه” دانستند گفت: این قیاس همسویی با دشمن متجاوز و مغرور و جفا بر مدافعان وطن است.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه این قیاس مع الفارغ و جفاکارانه، یا از روی خودباختگی در برابر بیگانگان و یا از روی نا آگاهی است اظهار داشت: در شرایطی که برخی کشورها مجبورند امنیت حداقلی شان را با کمک بیگانگان انجام دهند ما نباید فراموش کنیم که اگر پاسداران و سایر نیروهای مسلح از مرزهایمان حراست نمی کردند هیچ امنیتی برایمان باقی نمی ماند.

سردار سنایی راد در پایان با بیان اینکه ایستادگی در برابر داعش به سبب مجاهدت و پایمردی قاسم سلیمانی ها و شهید همدانی ها حاصل شده است گفت: اینگونه اظهار نظرها در خصوص محکومیت پخش تصاویر نظامیان بازداشت شده آمریکایی، مغایر با غرور ملی است.

منبع: رجانیوز از میزان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 25

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پاپ و ارتباط ۳۰ ساله جنسی با زن متاهل

چ فوریه 17 , 2016
نودیها : صدها نامه‌ و عکس‌هایی که داستان رابطه نزدیک پاپ «ژان پل دوم» با یک زن متأهل به مدت بیش از ۳۰ سال در اختیار شبکه «بی بی سی» قرار گرفته است. طبق این گزارش، این نامه‌ها که برای «آنا ترزا تیمینیتسکا» یک فیلسوف آمریکایی لهستانی‌الاصل نوشته شده بود، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...