واکنش مادر مهدی هاشمی به حکم فرزندش؛ این حکم “تقلب و پدرسوخته‌بازی” است!

اشتراک گذاری :
 عفت مرعشی همسرهاشمی رفسنجانی که در سال ۸۸ مدعی تقلب در انتخابات شده بود و گفته بود که اگر «تقلب» کردند، بریزند تو خیابون‌ها!، امروز نیز درباره حکم فرزندش اظهار نظر کرد.
همسر اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره حکم مهدی هاشمی چیست؟ به تسنیم گفت: حکم آقای هاشمی یعنی تقلب، تقلب، پدرسوخته بازی.
وی ادامه داد: بروید و همین را بزنید.
عفت مرعشی اظهار داشت: بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که، “پدرسوخته بازی بوده، حکمش (حکم مهدی هاشمی) پدرسوخته بازی بود و حکم نیست.”
لازم به ذکر است پیش از این بسیاری از رسانه های حامی هاشمی و اصلاحات مدعی بودند خانواده هاشمی در برابر حکم قانونی صادر شده علیه مهدی هاشمی، تابع قانون خواهد بود و اگر هم اعتراضی داشته باشند از مجاری حقوقی آن را دنبال خواهند کرد اما اظهارات امروز مادری مهدی نشان می دهد این ادعا، دروغی بیش نبود.
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

وزیر اقتصاد : مشکلات اقتصادی با برداشته شدن تحریم‌ها برطرف نمی‌شود

د ژوئن 22 , 2015
علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سؤال “چند درصد تضمین می‌دهید که با برداشته شدن تحریم‌ها مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود؟” گفت: با برداشته شدن تحریم‌ها، همه مشکلات اقتصادی برطرف نمی‌شود. وی افزود: مگر قبل تحریم‌ها هیچ مشکلات اقتصادی نداشتیم که با برداشته شدن تحریم‌ها […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...