واکنش‌ها کاربران به سانسور عکس آیت‌الله طالقانی کلینیک ترک سیگار شرق آغاز به کار کرد!

اشتراک گذاری :

«شرق عکس آیت‌الله طالقانی را دستکاری کرد که ملت سیگار را نبینند و بدآموزی نداشته باشد اما عکس اصلی، چند برابر تیراژشان دست به دست شد»؛ این یکی از صدها متنی است که در اعتراض به سانسور عکس مشهور آیت‌الله طالقانی منتشر شده است.

نودیها: روزنامه شرق روز سه شنبه(۹۵/۵/۵) به مناسبت سالروز برگزاری نخستین نمازجمعه پس از انقلاب، عکسی سانسور شده از آیت الله سید محمود طالقانی را در صفحه نخست خود کار کرد؛ عکسی که در آن سیگار آیت الله طالقانی سانسور شده بود.

این سانسور توسط روزنامه جریان اصلاحات که جناح رقیب را به خاطر سانسور برخی تصاویر مخالف با شئونات اسلامی سرزنش می‌کند، در فضای مجازی و رسانه‌ای جنجال زیادی پیدا کرد و حتی فرزند آیت‌الله طالقانی را به واکنش واداشت.

مهدی طالقانی در این رابطه گفت: «هر چند سیگار کشیدن عادت بدی است اما آیت‌الله طالقانی ابایی از ابراز این مساله نداشتند حالا این که چرا یک رسانه به خود اجازه می دهد این وجهه طالقانی را حذف کند من نمی دانم ولی با این روال شاید فردا دوستان علاقه پیدا کنند عمامه ایشان را حذف کنند چون به مذاقشان خوش نمی آید!»

در فضای مجازی اما اوضاع همچنان ادامه دارد و بسیاری از کاربران این اقدام روزنامه شرق را تقبیح می کنندو در ادامه تعدادی از این واکنش ها را مشاهده می کنید:

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

لباس پیشنهادی جناب‌خان برای کاروان ایران در المپیک

پ جولای 28 , 2016
نودیها:پس از مراسم رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک ۲۰۱۶ برزیل، انتقادات فراوانی به رنگ و مدل طراحی لباس ها شد، که در نهایت مسئولان رای به تغییر این لباس ها دادند. در این میان جناب خان نیز در برنامه خندوانه پیشنهاد خودش را برای پیراهن کاروان ایران در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...