همه چیز درباره استپر ماشین / گاز خوردن یا پت پت کردن

اشتراک گذاری :

همه چیز درباره استپر ماشین / گاز خوردن یا پت پت کردن ماشین

سایت نودیها – یکی از مشکلاتی که ماشین شما ممکنه باهاش روبرو بشه و خیلی تو مخه خراب شدن استپر هستش و گاز خوردن ماشین. وقتی شما کلاچ را می گیرید گاز برای خودش بالا میره و پایین میاد و خیلی روی اعصاب راه میره.

چند مطلب را باید دقت کنید :

الف – ممکنه باطری ماشین شما خراب شده باشه و در ماشین هایی که کامپیوتر دارند خراب بودن باطری باعث میشه برنامه ها بهم بریزه و حتی تعویض استپر هم جواب نمیده. بنابراین اگر باطری خراب شده تعویض کنید دیاگ بزنید و استپر را تنظیم کنید و ببینید درست میشه یا نه اگر نشد برای تعویض اقدام کنید.

ب – در برخی موارد با دیاگ زدن متوجه میشید که جای دیگه ای خرابه البته که دیاگ زن حرفه ای باشه میتونه تشخیص بده.

ج – سوکت استپر را بکشید و بدون آن کمی رانندگی کنید اگر ماشین درست نشد آن را به دیاگی یا مکانیک اطلاع دهید که من استپر رو کشیدم باز درست نشد. یعنی استپر از مدار خارج میشه ولی درست نمیشه.البته گاهی مکانیک خودش این کار را انجام میدهد.

د- یکی از کارهایی که میشه انجام داد تمیز کردن استپر هستش که یا مکانیک یا خودتون میتونید انجام بدید.البته خودتون با انژکتور شور این کار و انجام بدید.

ه – گاهی پت پت کردن و خاموش شدن میتونه عاملش استپر باشه.

 

اگر شما هم تجربه ای دارید زیر همین پست کامنت بذارید.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فصل دوم برنامه عصر جدید +زمان پخش

ش نوامبر 9 , 2019
نودیها :  فصل دوم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» در حالی آغاز شده که از مدتی پیش فراخوان حضور در این برنامه اعلام شده بود. بنا بر این گزارش، قرار است پخش فصل دوم این برنامه از اسفندماه آغاز شده و تا تابستان سال ۹۹ ادامه داشته باشد. به گزارش فارس، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...