همایش‌های بی‌مصرف با لاریجانی یا حداد یاحتی سردارسلامی/پول‌ها را خرج گروه‌های فرهنگی مومن کنید!

اشتراک گذاری :

به نام خدا ـ بخش تحلیل نودیها ـ این همایش‌ها و سمینارهای و … بی مصرف واقعا تا به کی قرار است ادامه یابد. دیروز همایش با عنوان “همایش استحکام ساخت درونی قدرت ملی” برگزار شد که در آن علی لاریجانی ، حداد عادل و سردار سلامی صحبت کردند.

اول واقعا جای تعجب دارد که هر جا همایشی برگزار می‌شود باید علی لاریجانی دعوت شود. یاد آمیتاباچان به خیر که در هر فیلمی باید بازی کند گویا تا مجوز بگیرد. حال علی لاریجانی در همایش نباشد انگار نمی شود.

با اینکه سردار سلامی همیشه صحبت های بدردبخور و در خور شأن نظام اسلامی را ایراد می کنند و انصافا هم بکار می آید ولی ایشان هم باید مراقب باشند و تذکر بدهند که پشت سرهم همایش نگیرند و از پول بیت المال به باد دهند.

این قدر رهبری معظم روی حمایت از جریان مومن انقلابی تاکید دارند باید دقت داشت که چقدر این جریان نیاز به کمک دارد.

جریان مومن انقلابی امروز در خط مقدم جنگ نرم فعالیت می کند و با مشکلات متعدد مالی روبروست. این در حالی است که این همایش ها بعضی اوقات از سوی جریان های انقلابی برگزار می شود این پول ها که باد می رود اگر به دست بچه های مومن برسد کارهای بزرگی خواهند کرد تا اینکه امثال علی لاریجانی را بیاورند چند کلامی سخن بگوید که انصاف این است که در عمل باید این سخنان اثبات می شد و ماجرای برجام و مجلس فراموش نمی شود.

ولایت فقیه جاری شده بر زبان ارزشش به کاهی بیشتر نمیارزد و آن ولایتی ارزش دارد که دل و عمل ما را به کار اندازد.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

با دستور حسن روحانی از اردوهای مختلط جلوگیری می‌شود

پ نوامبر 19 , 2015
نودیها : به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۷۷۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: بحث اصلی این جلسه پیرامون وضعیت زبان فارسی در خارج از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...