هشدار خانم بازیگر به پدر و مادر ها

اشتراک گذاری :
درباره شبکه های اجتماعی زیاد نوشته ایم ؛ هم خوبی ها  و هم معایبش. خیلی ها هم درباره این مساله فراگیر در سال های اخیر، نظر داده اند. این بار نوبت بهنوش بختیاری است. او به صراحت می گوید این فضا مسموم است و نباید بچه های کوچک به آن راه داده شوند.

حرف های بختیاری از این منظر قابل توجه است که خودش از جمله بازیگران فعال در اینستاگرام بحساب می آید؛ خیلی هم فعال. او با یک میلیون و هشتصد هزار فالوئر (دنبال کننده) آماری خیره کننده دارد. اصل حرف این است: « فضای مجازی چیزهایی دارد که واقعا می توان گفت فضایی مسموم است. من به پدر و مادرها توصیه می کنم اجازه حضور بچه ها کوچکشان را در این فضا ندهند. من هنرپیشه ام دوست دارم در فضای مجازی باشم ؛ آدم برون گرایی ام و میل به دیده شدن دارم اما اگر بچه داشتم نمی گذاشتم در این فضا حضور یابد؛ یک فضای باز آزاد که همه چیز در آن رها است .»

 

*داشتن هواداران زیاد در فضای مجازی چه قدر برای تان مهم است؟
این قدر مهم نیست؛‌من تا دو ماه پیش اگر یکی می گفت « Tag » ام کن نمی دانستم چیست! من کلا آدم برون گرایی ام؛هیچ چیز درونی ندارم. همسرم می داند که همه خصوصیات درونی ام مشخص است؛ عصبانیتم، حسادتم، بدجنسی ام …. سر قضیه آقای تتلو خیلی ها گفتند سکوت کن ، گفتم دارد توهین می کند چرا سکوت کنم؟ من اهل اعتراض و جواب دادن هستم .خیلی ها هم گفتند کاش جواب نمی دادی. من در بیرون یک عالمه طرفدار دارم که احتیاجی به فضای مجازی نمی گویم ندارم،‌به اندازه آن آدم ندارم. من جزو کسانی هستم که از او دفاع کردم ایشان حتی از من تشکر کرد؛ واقعا از ته دل این پست را گذاشتم. بله آخرین بار ایشان پست معذرت خواهی گذاشت؛ چون مردم از من حمایت کردند . او بی جهت حرفی زده بود.
*شما بعضی وقت ها در پست هایی که می گذارید زیادی راحت هستید. این بد نیست؟
بد که هست. ولی شما هر رفتاری داشته باشی تبعات دارد؛‌این نباید باعث شود خودت نباشی. من نظرم این است. من آن چیزی که در نیتم است را جاری می کنم و اصلا اعتقادی به این ندارم که کسی خوشش بیاید یا نه. مطمئنم یک تعداد هستند که فقط ایراد می گیرند که رسمی تر باش، فاصله ات را حفظ بکن و … . یک وقت هایی هم فکر می کنم که باید این فاصله راحفظ کنم حتی بعضی شب ها به خاطر بعضی عکس العمل های ناجوانمردانه گریه می کنم ولی بعدش می گویم : « بهنوش تو خودت هستی با یک نیت پاک . خودت که می دانی خوب هستی چرا باید از نظر یک سری آدم تنگ نظر بترسی؟»
*وقت می کنید به همه کامنت ها پاسخ بدهید؟
نه؛ ولی تا آن جه که بشود همه را می خوانم و تا جایی که بشود جواب می دهم.
*ادمین هم ندارید؟
نه ادمین دوست ندارم .

فضای مجازی چیزهایی دارد که واقعا می توان گفت فضایی مسموم است. من به پدر و مادرها توصیه می کنم اجازه حضور بچه ها کوچکشان را در این فضا ندهند

*کامنت های خارج از ادب هم زیاد است. واکنش تان چیست؟ اثر منفی روی شما نمی گذارد؟
چرا؛ اصلا روحیه ام را خراب می کند. بعضی از کامنت ها این قدر وحشتناک است که فکر می کنی پای موبایل شیطان نشسته است. فضای مجازی چیزهایی دارد که واقعا می توان گفت فضایی مسموم است. من به پدر و مادرها توصیه می کنم اجازه حضور بچه ها کوچکشان را در این فضا ندهند. من هنرپیشه ام دوست دارم در فضای مجازی باشم ؛ آدم برون گرایی ام و میل به دیده شدن دارم اما اگر بچه داشتم نمی گذاشتم در این فضا حضور یابد؛ یک فضای باز آزاد که همه چیز در آن رها است .
*الان سلبرتی های سینما و تلویزیون ما رضا عطاران و مهران مدیری هستند که اتفاقا شما با آن ها همکاری داشته ای. ولی فالوئرهای شان به گرد پیج شما هم نمی رسد. چه می کنید که بقیه نمی توانند؟

صفحه انرژی است. به من می گویند که تو در صفحه ات پست خاصی نمی گذاری ولی این قدر طرفدار داری. من می گویم فقط انرژی است. مغناطیس تو در صفحه ات هست. همانطور که گفتم من ادمین ندارم؛‌ می توانم یک نفر را بگذارم که چپ و راست به مردم بگوید: «سپاسگذارم» ، «ممنونم» و …  خیلی هم خوشحال باشندکه جواب شان را داده ام ولی این کار را نمی کنم چون دیگر من نیستم . چرا من با این کارهایی که خودم می دانم خیلی شان مزخرف است الان از خیلی آدم ها که کارهای عالی بازی کرده اند،‌محبوب ترم؟‌

با سحر قریشی که صحبت می کردم می گفت بهنوش یکی از این جملاتی که تو می نویسی من وحشت می کنم بنویسم؛‌عقیده ام است ولی وحشت دارم. گفتم چرا؟ گفت:چون مردم قضاوتم می کنند. من نمی ترسم و خیلی ها دوست دارند و تعداد کمی هم دوست ندارند. ضمن این که بختیاری هستم و بختیاری ها نترس اند. سر ماجرای امیر تتلو خیلی ها می گفتند جوابش را نده ولی جواب دادم.
*نگران نیستید رکوردتان را از دست بدهید؟
نه ؛ به خدا این قدر مهم نیست. من اصلا این مدلی نیستم. منشی صحنه که بودم دوره بازیگری تئاتر گذرانده بودم و شیفته بازیگری بودم اما پشت صحنه در کمال دقت کارم را انجام می دادم حتی ته دلم نمی خواستم یک لحظه جای آن ها باشم. چرا؟ چون می گفتم الان منشی صحنه هستم و باید کارم را خوب انجام بدهم. این قدر منشی صحنه خوبی شده بودم که پنج تا پنج تا پیشنهاد کار داشتم .خدا را شکر اگر یک ذره حسادت در وجودم بود، آن را از بین برده ام. من دو چیز را از بین برده ام یکی حسادت یکی عصبانیت. بنظرم اگر حسادت را در خودت بکشی زندگی برایت شیرین می شود. آدمی حسود است که جایگاه خودش را قبول نداشته باش . من نمی گویم جایگاه خودم را قبول دارم ، هنوز تا نقطه ای که می خواهم فاصله هست.
*شما از جمله بازیگرانی هستید که وقتی فیلمنامه گیشه پسندنوشته می شود اول سراغ تان می آیند. قابلیت تان همین است؟
نه.

*پس چرا اول از همه سراغ شما می آیند؟
من فکر می کنم ایراد از نگرش نادرست نسبت به پتانسیل بازیگرها است. از«فرندز» که سریال کمدی تر و بازی های کاریکاتوری تر نداریم که یکی مثل جنیفر آنیستون ۱۰ سال در آن بازی کرده. ولی بعدش نقش های کاملا متفاوت به او پیشنهاد می شود. آن ها روی بازیگر ریسک می کنند ولی ما نه. چرا بازیگری مثل هنگامه قاضیانی ، صابر ابر و … طنز بازی نمی کنند؟ مگر آن ها قابلت ندارند؟ من می گویم دارند. چند وقت پیش که در فیلم «من» سهیل بیرقی(با بازی لیلا حاتمی ، مانی حقیقی و امیر جدیدی) نقش کاملا جدی بازی کردم آقای کاهانی (مشاور کارگردان) می گفت من تو را توی این جور فیلم ها که قبولش نداری و فکر می کنم در جای خودش لازم است انتخاب کرده ام. فکر می کنم پتانسل هایی در تو هست که شناخته نشده و می خواهم از آن استفاده کنی. از حرف آقای کاهانی و آقای بیرقی لذت بردم. ببین ، یکی از توی آرایشگاه انتخاب می شود که خب طفلک آنِ بازیگری  ندارد ولی من می توانم بگویم بازیگرم اما کمک لازم دارم.
* این روزها «محله گل بلبل» را روی آنتن شبکه دو دارید. در این سریال اکت و رفتارتان بر خانم چمنی می چربد؛ کارگردانی شده اید؟
بله؛ ولی چون فرصت کم بود بیشتر تعامل کردیم. ضمن این که این کار کودک است و خیلی باید به خودمان نزدیک باشیم. بچه بشدت از بازیگر تلخ بدش می آید. همیشه دوست داشتم یک کار کودک انجام دهم. با ترس و لرز آمدم ولی اولین بار که با بچه ها برخورد داشتم و «خاله چمنی» ، «خاله چمنی» کردند خیالم راحت شد. این خیلی برای من ارزشمندتر از تله فیلم هایی بود که یک مدت بازی کرده ام.(هفت صبح)

تبیان

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 29

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علائم آلرژی غذایی/ روش تشخیص آلرژی در کودکان

ی آگوست 9 , 2015
گفت: معمولاً اولین ماده غذایی که کودک به آن واکنش نشان می‌دهد پروتئین موجود در شیر است. وقتی کودک به شیر حساسیت دارد، باید با رژیم غذایی از یکسری مواد پرهیز و مواد دیگری را جایگزین آن شود. این حساسیت در بالغین بیشتر با خوردن مواد دریایی و بادام‌زمینی خود […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...