نکاتی جالب از زندگی پیرترین فرد جهان

اشتراک گذاری :

نودیها:پیرترین فرد جهان روز گذشته صد و چهل و ششمین سالگرد تولدش را جشن گرفت. او اهل اندونزی است و کارت شناسایی‌اش نشان می‌دهد در ۳۱ دسامبر ۱۸۷۰ متولد شده است. وی علی‌رغم شن زیادش هنوز می‌تواند خودش راه برود.

پیرترین مرد جهان ۱۰ خواهر و برادر داشته که همگی فوت کرده‌اند. او همچنین در کل زندگی‌اش ۴ همسر داشته که آخرین آنها در سال ۱۹۸۸ از دنیا رفته است. در حال حاضر نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها از وی مراقبت می‌کنند. اگر تاریخ تولد او درست باشد این پیرمرد رکورد پیرترین فرد جهان را که پیش از این با ۱۲۲ سال در اختیار یک زن فرانسوی بود شکسته است.

طبق گفته یکی از نوادگانش او همه چیز می‌خورد و هرگز بیمار نشده است. او از ۱۲۲ سالگی در انتظار مرگ بوده اما عمرش تا به امروز به دنیا باقی بوده، نوادگانش می‌گویند از ۲۴ سال پیش در نزدیکی قبر فرزندانش یک قبر خریداری کرده است. او فقط رادیو گوش می‌کند چون به دلیل کهولت سن بینایی‌اش بسیار ضعیف شده است.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آموزش خواستگاری در درس دانشگاه‌

د ژانویه 2 , 2017
نودیها:برخی آمارها می‌گویند ۱۳ -۱۴ درصد طلاق‌های کشور در ۵ سال اول زندگی مشترک رخ می‌دهند. رئیس سازمان بهزیستی در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرده در سال ۹۴ به ازای هر ۴.۳ ازدواج یک مورد طلاق ثبت شده است.   بر همین اساس سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...