نظر آیت الله جاودان در مورد شواریی کردن رهبری

اشتراک گذاری :
آیت‌الله جاودان از علمای تهران درباره انتخابات خبرگان و مباحث مطرح‌شده درباره شورای رهبری پیامی صادر کردند.
به گزارش رجانیوز، ایشان در پاسخ به درخواست‌ها از ایشان برای شرکت در انتخابات مجلس‌خبرگان، مشکلات‌جدی مزاجی و برخی علل دیگر راعامل عدم حضورشان در انتخابات عنوان کرده و شورای رهبری را امری نشدنی و نادرست معرفی کرده‌اند. متن کامل پیام ایشان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
و الحمد لله کما هو اهله
افراد مختلفی از سر حسن ظن به این بنده پیشنهاد شرکت در مجلس خبرگان داده و حتی اصرار زیاد ورزیده اند. این بنده در عین حال که به اصل ولایت فقیه اعتقاد راسخ دارد، و شورای رهبری را امری ناشدنی و نادرست می داند به دلیل مشکلات جدی مزاجی و دلایل دیگر از پذیرفتن درخواست آن عزیزان معذور بوده ام.
این بنده معتقد است در شرایط امروز ایران و جهان هیچ شخص دیگری جز حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی توانائی مدیریت اسلامی – عقلانی کشور و مقابله با دشمنان آن را ندارد.
والسلام علی من اتبع الهدی
محمد على جاودان
 ١٣٩۴/١٠/٢
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کاخ‌های شاه که هاشمی و خانواده برای تفریح می‌رفتند

ج دسامبر 25 , 2015
نودیها :  هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطراتش و در چندین جای، به استفاده از کاخ‌ها و ساختمان‌های شاه سابق برای تفریح در دوران انقلاب اشاره می‌کند. در خاطرات سال ۱۳۶۲ هاشمی رفسنجانی چنین می‌خوانیم: دوشنبه اول فروردین ۱۳۶۲: …امام نیز سخنرانی مبسوطی در مذمت قشر مستکبر و کاخ‌نشین و تعریف […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...