نشست کرکرخنده! و مسخره دولتی‌ها در مورد برجام و قطعنامه و توافق وین

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – دیروز وزیر محترم امور خارجه ، عباس عراقچی و روانچی(اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای) در نشستی با عنوان “نشست بررسی برجام” نکات خودشان در مورد توافق وین و قطعنامه را برای حضار عنوان کردند.

تیتر خبرگزاری فاری از این نشست : “ظریف: بزرگ‌ترین خیانت این است که به مردم بگویند شکست خوردید/ صالحی: در چارچوب خطوط قرمز عمل کردیم/ عراقچی:تمام قد از برجام دفاع می‌کنم/ روانچی:دور از ذهن است کسی در آمریکا برجام را برهم بزند”

مسخرگی این نوع نشست ها این است که خود مسئولان به بررسی کاری می پردازند که اگر بدترین توافقنامه تاریخ هم باشد یک سره از آن تعریف و تمجید می کنند.

اگر راست می گوییم و اهل شنیدن نقد هستیم، رسایی ای ! نبویانی کسی را بیاوریم و به نقدهای او پاسخ دهیم اگر حرفهایش غلط یا افراطی باشد مردم متوجه تندرو بودن او می شوند ولی اگر حقیقت را بگوید دست ما رو می شود.

انصافا می خندند به ما به خاطر این قدر بسته بودن و گوش ندادن به مخالفان و منتقدان دلسوز و دلواپس.

متاسفانه با توجه به مسایلی که بعد از برجام رخ داد و مردم تشکیک کردند در مورد این برجام فضا به شدت بسته شده و مصداق این ضرب المثل است که می گوید :

خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی !!

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چگونه با همسرمان رابطه بهتری داشته باشیم؟

د آگوست 10 , 2015
مطمئنا علاقه مند هستید تا یک رابطه عاقلانه و خوب با همسرتان داشته باشید. سعی می کنید، زیبایی رابطه تان رنگ نبازد و مانند روزهای اول باشد اما گاهی احساس می کنید استحکام زندگی تان کم شده است… حال سوال این است، در دنیای امروز که به واسطه رواج دنیای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...