نرم‌افزار موبایل برای گرفتن عکس‌های سه بعدی

اشتراک گذاری :

اپلیکیشن های بسیاری عرضه می شوند که برخی از آنها تنها جنبه سرگرمی و بازی دارند و چندان کاربردی را برای کاربران به همراه ندارند. یکی از  این اپلیکیشن ها، برنامه  ۱۲۳D Catch محصول کمپانی Autodesk است. اپلیکیشن هایی که تصاویر ثبت شده را تغییر می دهند معمولا با استقبال قابل توجه کاربران مواجه می شوند.

 

در سال های اخیر، اپلیکیشن های بسیاری برای سه بعدی کردن تصاویر یا اشیاء عرضه شده اند اما اکنون با این اپلیکیشن می توان تصاویر سه بعدی جالب توجهی را با قابلیت به اشتراک گذاری در اختیار داشت. کاربران پس از نصب این برنامه به سادگی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند. این برنامه پس از نصب به کاربرانش پیشنهاد می دهد که از چه جهت به شی یا اطرافش نگاه کند تا بتواند تصویر متفاوتی را در اختیار داشته باشد.

پس از پایان عکسبرداری می توان با استفاده از حساب  Autodesk یا حساب فیس بوک به این اپلیکیشن وارد شده و شاهد تصویر نهایی بود. کاربران می توانند تصویر نهایی را با دوستانشان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

منبع : سرویس علمی جام نیوز به نقل از خبرگزاری مهر

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پیسگیری از یائسگی زودرس

پ مه 28 , 2015
چند نفر از شما باقیمانده غذای ‌ شب را در ظروف پلاستیکی داخل ماکروویو گرم می‌کنید؟ یا چند نفرتان می‌دانید که عطر، صابون و شمع‌های محبوبتان ترکیب شیمیایی آسیب رسانی به نام فتالات دارد. به گفته محققان دانشگاه واشینگتن سنت لوئیس در ایالت میسوری آمریکا، بیشتر ترکیبات شیمیایی که در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...