نرخ انواع میوه اول مرداد ۹۴

اشتراک گذاری :

حسین مهاجران افزود : در میان انواع میوه و صیفی،  قیمت صیفی‌جاتی مانند خربزه، و به ویژه هندوانه در روزهای اخیر کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هرکیلوگرم هندوانه درمیادین مرکزی میوه و تره بار ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومان، طالبی ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ و و خربزه هزار تا ۱۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، ادامه داد:  قیمت هرکیلو‌گرم گیلاس در میدان مرکزی میوه و تره بار ۶ تا ۱۲ هزار تومان، هلو شبرنگ، شلیل، زرد آلو و آلو  ۶ تا ۸ هزار تومان و نوع ریز این محصولات تا ۲ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

مهاجران اظهار داشت:  پیاز و سیب زمینی نیز وضعیت عرضه مناسبی داشته و به ترتیب کیلویی ۵۰۰ تا ۷۰۰ و ۶۰۰ تا ۸۰۰ به فروش می رسد.

وی با شاره به نرخ میوه‌های مجاز وارداتی در میادین مرکزی میوه و تره بار، تصریح کرد: هر کیلوگرم انبه ۵ تا ۸ هزار تومان، موز ۲۸۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان و هر بسته ۶ و ۸ تایی آناناس ۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مهاجران اظهار داشت:  به دلیل اینکه فصل برداشت نارگیل به پایان رسیده است، این محصول درمیادین مرکزی میوه و تره بار عرضه نمی‌شود.

وی در پایان اظهار داشت:  با افزایش عرضه میوه‌های داخلی در بازار مصرف، میزان عرضه میوه‌های خارجی قاچاق، در میادین مرکزی میوه و تره بار به شدت کاهش یافته است و کمتر در این مکان مشاهده می‌شود.

منبع : تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عده‌ای هنوز دلشان می‌خواهد با دولت مستکبر آمریکا رابطه دوستانه برقرار کنند

پ جولای 23 , 2015
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در سخنانی در جمع کارکنان این نهاد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: ان‌شاء‌‌الله همه ما در این ماه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...