نحوه شرکت در کلاس‌های کاردانی خبرنگاری، عکاسی و… دانشکده خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری :

نودیها :  ثبت‌نام دانشکده رسانه فارس در نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۴-۹۵ به صورت بدون کنکور و بر اساس شرط معدل است و شرکت کنندگان می‌توانند در یکی از رشته‌های کاردانی حرفه‌ای خبرنگاری با کد ۷۲۱۸، کاردانی حرفه‌ای عکاسی خبری با کد۷۷۴۲، کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی با کد۷۰۱۲، کاردانی حرفه‌ای تبلیغات با کد۷۰۸۹، کاردانی حرفه‌ای روابط عمومی با کد۷۱۱۸، کاردانی حرفه‌ای مترجمی زبان انگلیسی-آثار مکتوب و متون رسمی با کد۷۲۶۴ و کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی-عکاسی با کد ۷۴۲۲ ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها از چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز می‌شود و سه شنبه ۲۰ بهمن ماه پایان می‌پذیرد.

داوطلبان شرکت در پذیرش باید به موقع و در مهلت مقرر، ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از طریق این پایگاه دریافت کنند. www.sanjesh.org سپس هزینه ثبت‌نام را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

هر یک از داوطلبان می بایست به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۵۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. داوطلبان پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام باید مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام را فراهم کنند.

شرایط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه فارس

دانشجویان در طول ۴ ترم تحصیلی می بایست یکی از دو زبان انگلیسی یا عربی را به عنوان زبان تخصصی خود انتخاب کرده و در برنامه‌های آموزشی ویژه دانشکده شرکت کنند. همچنین یک دوره اخلاق الهی در طول ۴ ترم تحصیلی دانشجویان علاوه بر مفاد عمومی در نظر گرفته شده است که این دوره نیز از جمله شرایط اختصاصی دانشکده رسانه فارس است.

علاوه بر این باشگاه خبری توانا در کنار مجموعه دانشکده خبرگزاری رسانه فارس، پس از شناسایی دانشجویان مستعداین مرکز، آنان را برای آغاز فعالیت خبری در خبرگزاری فارس و سایر رسانه ها به صورت تخصصی و کاربردی آموزش می‌دهد.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با آموزش دانشکده رسانه فارس به شماره تلفن ۸۸۹۱۱۶۶۴ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است پذیرش دوره‌های کاردانی به کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز به زودی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.

علاقمندان برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام سازمان سنجش می‌توانند به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه کنند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم/ مداحی حاج سعید حدادیان در سوریه برای مدافعان حرم

ج فوریه 5 , 2016
کلیپ زیبا از مداحی حاج سعید حدادیان در میان مدافعان حرم که با پسرشون چند وقتی میشه رفتن به سوریه! خوش به حال همشون! دانلود فیلم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 13

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...