نجفی از شهرداری رفت/ احتمال سرپرست شدن مکارم قوت گرفت

اشتراک گذاری :

نودیها:استعفای دوم محمد علی نجفی شهردار تهران پشت درهای بسته بدون حضورش مورد موافقت اعضا قرار گرفت و  بر اساس شنیده ها احتمال سرپرست شدن سمیع الله حسینی مکارم قوت گرفته است.

جلسه امروز شورای هم اندیشی به حاشیه کشیده شد. برخی شورایی ها  عنوان کردند که استعفا را به تعویق بیندازیم اما در نهایت تعدادی از شورایی ها خواستار بررسی استعفا در جلسه امروز شدند.

قرار است برای بررسی استعفا رای گیری صورت گیرد. 

به گزارش فارس، شهردار تهران در واپسین روزهای اسفند ۹۶ استعفا داد و شورایی ها تصمیم گرفتند بعد از گذراندن تعطیلات نوروزی در مورد شهر تهران تصمیم گیری کنند. در جلسه روز یک شنبه ۱۹ فروردین با وجود اینکه نجفی گفت نمی تواند به دلیل بیماری شهر را اداره کند و این کار خیانت است باز هم شورایی ها به استعفا نه گفتند. بعد از واکنش دادستان به این کار شورایی ها دوباره نجفی استعفا داد و قرار است امروز این موضوع در جلسه علنی مورد بررسی قرار گیرد.

فارس

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 39

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

از فریادهای استعفا استعفای وکلای ملت تا جنجال برای برگزاری جلسه غیرعلنی با حضور سیف

س آوریل 10 , 2018
نودیها:جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه) در حالی آغاز شد که پیش از این شنیده می‌شد قرار است با حضور سیف رئیس کل بانک مرکزی به صورت غیرعلنی باشد تا موضوع نوسانات قیمت ارز را طی این چند روز مورد بررسی قرار دهد. اما درهای صحن علنی ساعت ۸:۱۰ صبح […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...