نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها درباره نوشیدنی‌های گازدار

اشتراک گذاری :

نودیها:نتایج تازه‌ترین بررسی‌های محققان نشان داده است، نوشیدن آب‌های گازدار به دلیل وجود مقادیر زیادی کربن دی‌اکسید موجب افزایش حس گرسنگی و در نهایت منجر به چاقی می‌شود؛ در واقع گاز موجود در این نوشیدنی‌ها افراد را گرسنه و میل به خوردن را افزایش می‌دهد. 

با توجه به روند صعودی استفاده از این نوع نوشیدنی‌ها میان کودکان، باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که چاقی دوران کودکی، خطر ابتلا به دیابت، بیماری‌های قلبی، سکته مغزی و برخی سرطان‌ها در مراحل بعدی زندگی را افزایش می‌دهد.

مطالعه‌ جدیدی دریافته است، کودکانی که از زنان مبتلا به دیابت بارداری و زنانی که در طول بارداری نوشیدنی‌های گازدار می‌نوشند، متولد شده‌اند به احتمال بیشتری در سن ۷ سالگی مبتلا به چاقی یا اضافه وزن می‌شوند.

 زنانی که آب را جایگزین نوشیدنی‌های شیرین کردند، خطر ابتلا به چاقی در کودک خود در سن ۷ سالگی را تا ۱۷ درصد کاهش دادند؛ این تحقیق در مجله‌ بین‌المللی Epidemiology منتشر شد.

مناسب‌ترین PH برای بدن PH خنثی است؛ با وجود اینکه آب‌های گازدار PH نزدیک به خنثی دارند، اما میزان بالای اسیدیته در آب‌های گازدار باعث افزایش اشتها و در نهایت موجب چاقی مفرط می‌شود؛ از طرفی دیگر گاز موجود در نوشیدنی‌های گازدار نیز منجر به چاقی می‌شود.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کارگران چینی در مشهد!

چ ژانویه 10 , 2018
نودیها:مگر نه این است که ما می‌خواهیم با سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی، تولید خود را با اشتغال جوانان ایرانی توسعه دهیم؟ حال با آوردن کارگرها از چین کدام ایجاد اشتغالی صورت می‌گیرد؟   اول:دولت وعده ایجاد ۹۷۰ هزار فرصت شغلی را در برنامه ششم توسعه داده است که سهم استان خراسان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...