نامه نمایندگان مجلس به سرلشکر فیروزآبادی برای برگزاری رزمایش موشکی

اشتراک گذاری :

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار از سرگیری آزمایشات موشکی ایران در مقابل تهدیدات دشمنان نظام شدند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حمایت از برنامه‌های موشکی ایران خبر داد و گفت: جمع زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به سرلشکر فیروزآبادی خواسته‌اند که برگزاری رزمایش‌های موشکی به منظور مقابله با تهدیدات دشمنان نظام از سر گرفته شود.

وی افزود: هم‌اکنون این نامه در صحن علنی مجلس بین نمایندگان برای جمع‌آوری امضا دست به دست می‌شود که احتمالا قرار است یا در قالب بیانیه در صحن علنی قرائت شده و یا به دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارسال شود.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اعزام کاروان‌های دانشجویی به عتبات عالیات آغاز شد

د آگوست 10 , 2015
دانشجویان از امروز به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. سفرهای دانشجویی عتبات عالیات که به همت ستاد مره و عتبات دانشگاهیان برگزار می‌شود، از امروز استارت می‌خورد و اولین کاروان از کرمان به سمت عراق حرکت می‌کند. پیش تر نیز شرایط ثبت نام، قرعه کشی، وام دانشجویی به این سفر و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...