موافقت آمریکا با فروش ۱۵۰ میلیون دلار قطعات جنگنده‌های اف ۱۶ به بحرین

اشتراک گذاری :

آژانس همکاری امنیت دفاعی آمریکا امروز جمعه اعلام کرد که واشنگتن بر اساس قرارداد ۱۵۰ میلیون دلاری، قطعات مورد نیاز جنگنده‌های اف ۱۶ را در اختیار رژیم آل خلیفه قرار خواهد داد.

به گزارش گروه بین المللبه نقل از اسپاتنیک، آژانس امنیت دفاعی آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که وزارت خارجه آمریکا با فروش ۱۵۰ میلیون دلار قطعات و تجهیزات مورد نیاز هواپیماهای جنگنده اف ۱۶ به بحرین موافقت کرده است.

بر اساس این قرارداد، بحرین حمایت، تجهیزات مخابراتی و آموزشی، مهمات، قطعات یدکی و همین طور حمایت فنی، لجستیکی و خدمات مهندسی را دریافت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: این قرارداد، در چارچوب سیاست خارجی آمریکا و امنیت ملی این کشور از طریق کمک به ارتقای امنیت یک کشور متحد غیر عضو ناتو است.

نیروی هوایی بحرین در مجموع ۲۲ فروند جنگنده اف ۱۶ از آمریکا خریداری کرده است. این هواپیماها بر اساس دو قرارداد در سال های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی خریداری شده است.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آدم های رعد و برقی و بی خاصیت!!

د آگوست 10 , 2015
  امیرمۆمنان علی علیه السلام در وصف خود و یارانش سخنی دارد که نشان می دهد سیره آن حضرت «اول کار بعد شعار» بوده است و بیان می دارد که رویه ی دشمن اول شعار و هیاهو است. آن حضرت در جریان جنگ جمل[۱] در توصیف آنها می فرماید: «وَ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...