مهرجویی: قاتلین در میان ما هستند، باید آنها را محاکمه کنیم.

اشتراک گذاری :
سایت نودیها : داریوش مهرجویی‌ در مراسم ترحیم عباس کیارستمی خواهان محاکمه پزشکان به عنوان قاتلین این کارگردان شد.
به گزارش آنا، داریوش مهرجویی که در مراسم ترحیم عباس کیارستمی از او خواسته شد تا سخن یا خاطره‌ای در مورد کیارستمی بگوید، در میان جمع فریاد زد: من سه روز است که نخوابیده‌ام و اندوه عمیقی را تجربه می‌کنم. عصبانی هستم از این اتفاق و از نظر من مقصر جراحانی هستند که عباس کیارستمی را کشتند.
وی ادامه داد: پزشکان بی‌عرضه احمق که چنین گوهر گرانقدری را کشتند. باید آنها را به محاکمه بکشیم. این وظیفه ما سینماگران است.
مهرجویی که در میان جمع ایستاده بود ادامه داد: او یک بی‌گناه بود و به خاطر غفلت، بی‌عرضگی و ندانم‌کاری پزشکانی که سوگندخورده هستند، کشته شد.
در ادامه و در واکنش به سخن علیرضا شجاع‌نوری که از او خواست خاطره‌ای از کیارستمی بگوید، گفت: چه خاطره‌ای بگویم که ما با هم به آمریکا رفته بودیم؟ من عصبانیم. از این بی‌مسئولیتی. از این حقارتی که گریبان ما را گرفته است. ما مردمی بودیم که بر نیمی از کره زمین حکمرانی می‌کردیم. جراحان ما در سال‌های گذشته بهترین عمل‌های جراحی را انجام دادند، اما این آقایی که پزشک عباس کیارستمی بود او را کشت.
مهرجویی تاکید کرد: قاتلین در میان ما هستند، باید آنها را محاکمه کنیم.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هیاهوی بیسوادی در فوتبال ایران؛ ۴۲ درصد فوتبالیست ها زیر دیپلم

چ جولای 13 , 2016
نودیها:تحصیلات فوتبالیست ها همیشه برای آنها یک چالش بزرگ بوده به خصوص وقتی که این تحصیلات زیر ذره بین قرار می گیرد. در واقع اختصاص دادن وقت عمده به تمرینات جهت تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای وقت چندانی برای ادامه تحصیل باقی نمی گذارد. بسیاری از فوتبالیست به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...