مقایسه آماری جالب بین لیست اصولگرایان و اصلاح طلبان

اشتراک گذاری :

به گزارش نودیها: با شروع رقابت های نامزدهای انتخاباتی، یکی از راه های رسیدن به صلاحیت ها، ارزیابی سوابق کاندیداها و لیست های انتخاباتی احزاب و گروه های سیاسی بوده که از این طریق می توان به عیار واقعی کاندیداها و لیست های انتخاباتی پی برد.

در ادامه برای مشخص شدن صلاحیت کاندیداهای مطرح در دو لیست ائتلاف اصلاح طلبان و اصولگرایان، به بررسی سوابق علمی و اجرایی تک تک کاندیداها و همچنین بررسی آماری دو لیست پرداخته می شود.

فهرست سوابق علمی و اجرایی نامزدهای اصولگرایان و اصلاح طلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران

بررسی ها نشان می دهد:

مجموع کاندیداهای ائتلاف اصلاح طلبان ۱۹ دوره نماینده مجلس بوده اند و این آمار برای کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان به عدد ۵۰ می رسد.

از ۳۰ کاندیداهای ائتلاف اصلاح طلبان در تهران ۱۵ نفر آن ها دارای مدرک دکتری می باشند که این آمار برای کاندیداهای ائتلاف اصلوگرایان ۲۳ نفر است.

یک نفر سابقه در حد معاونت رئیس جمهور یا وزیر در لیست اصلاح طلبان مشاهده میگردد در حالیکه در اردوگاه اصولگرایان این تعداد به ۹ نفر می رسد.

۶ نفر از کاندیداهای لیست اصلاح طلبان هیچ سابقه ای در سمت های دولتی ندارند در حالیکه موردی در این خصوص در لیست اصولگرایان مشاهده نمی گردد.

۴ نفر از کاندیداهای لیست اصلاح طلبان به وابسته نسبت فامیلی با اصلاح طلبان شاخص، در این لیست قرار گرفته اند که در مقابل در لیست اصولگرایان مورد مشابهی وجود ندارد. فاطمه حسینی فرزند صفدر حسینی، فاطمه ذوالقدر فرزند نماینده سابق میناب، علی نوبخت برادر محمدباقر نوبخت و فریده اولاد قباد همسر شهید دکتر یارمحمدی هیچ سابقه مدیریتی را با خود یدک نمی کشند.

همچنین سوابق تحصیلی کلی دو لیست اصلاح طلبان و اصولگرایان به شرح زیر است، که نشان از توجه بیشتر اصولگرایان به اصلاح وضعیت اقتصادی کشور دارد:

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قبل از استفاده از لنز این نکات را بخوانید

س فوریه 23 , 2016
نودیها : لنزهای طبی به ما کمک می‌کنند بدون استفاده از عینک بهتر ببینیم و برای افرادی که دید چشمان ضعیفی دارند و دوست ندارند عینک بزنند بسیار موثر است. اما توجه نکردن و عدم نگهداری صحیح از لنزها موجب بروز مشکلات چشمی می‌شود و حتی در برخی شرایط می‌تواند […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...