مفتی الازهر: ای فرزندان علی(ع) و حسین(ع) فریاد بزنید هیهات منا الذله

اشتراک گذاری :

به گزارش تسنیم، شیخ «حسن الجناینی» گفت: «عزیزترین چیزی که نیروهای داوطلب مردمی تقدیم می‌کنند، خونشان است؛‌ خونی که برای حفظ سرزمین مطهر عراق ]به خاطر مرقدهای امامان معصوم(ع)[ ریخته می‌شود.
وی خطاب به نیروهای داوطلب مردمی گفت: «شما ای ملت عراق، صبر پیشه کنید و مستحکم باشید و تقوای الهی پیشه کنید و بدانید که پیروزی با صبر به دست می‌آید. شما ای فرزندان حسین(ع) و علی(ع) و مجاهدان ابرار، صداهایتان را بلند کنید و بگویید: «هیهات منا الذله»، این کلامی است که با آب طلا نوشته شده است و ما آن را اعلام می‌کنیم.
ملت عراق در برابر کسانی قرار دارد که از دین چیزی نمی‌دانند و به خاطر دنیای خود، به کودکان و زنان رحم نمی‌کنند و آب دجله را با خون قهرمانان (و مردم) بی‌گناه و به خاطر دنیا در آمیخته‌اند.
وی از جهان عرب نیز خواست  همچون ملت عراق مقابل داعش، در یک صف واحد قرار گیرند.
الجناینی خطاب به تکفیری‌ها هم تاکید کرد: «ای عناصر داعش، حال که به عراق آمده‌اید، گور خود را بکنید، تا در آن دفن شوید. سال گذشته در پی صدور فتوای مرجعیت، بسیج مردمی پیروزی‌های بزرگی کسب کرد و توانست مناطقی مثل «آمرلی»، «جرف الصخر» و «تکریت» را آزاد کند.
مالکی و فتوای مرجعیت
«نوری مالکی»‌ معاون رئیس‌جمهور عراق نیز دیروز تاکید کرد: «فتوای مرجعیت بزرگترین توطئه تاریخ عراق را خنثی کرد.» وی گفت: «نیروهای داوطلب مردمی با چالش‌هایی مقابله می‌‌کنند که ملت عراق با آنها روبروست.» مالکی از همه مردم عراق خواست به بسیج مردمی بپیوندند و از این طریق، توطئه آنهایی را که مدعی هستند این نیروها به طیف خاصی تعلق دارند، را خنثی کنند.
معاون رئیس‌جمهور عراق گفت:  «نیروهای داوطلب مردمی با وجود هجمه‌های برخی رسانه‌ها، پیروزی‌های پیاپی کسب کرده‌اند.
هلاکت ۵۶ تروریست
به گزارش واحد مرکزی خبر، «سعد معن»‌سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد، نیروی هوایی این کشور ۲۳ تروریست تکفیری را در منطقه «هیت» به هلاکت رساند. ۱۱ تروریست دیگر نیز در نزدیکی پالایشگاه بغداد به دست نیروهای دولتی کشته شدند.
همچنین، نیروهای امنیتی با یورش به پایگاه تروریست‌‌ها در «بیجی»، هشت تکفیری از جمله پنج تک تیرانداز را کشتند.
در موصل نیز ۲۵ کودک که توسط عناصر داعش برای بمب‌گذاری در خودرو آموزش  می‌دیدند، بر اثر انفجار کشته شدند!
از استان کرکوک نیز خبر می‌رسد، تروریست‌‌های داعش برای عملیات تروریستی و انتحاری، ۱۲۳ کودک را به خدمت گرفته‌اند.

 منبع :‌کیهان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چند توصیه‌ تغذیه‌ای برای ماه رمضان

پ ژوئن 18 , 2015
یک متخصص تغذیه معتقد است که در ماه رمضان نیاز به غذا در افراد کمتر می‌شود. دکتر محمد صفریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گرسنگی در طول روزه‌داری دلیل مناسبی برای خوردن غذای بیشتر در وعده افطار نیست. وی با تاکید بر تغذیه سالم در ماه رمضان، عنوان کرد: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...