معجزه ۴۰روز ورزش مستمر بر سلامت+«راهکارهای طلایی و توصیه‌های خاص»

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – ورزش و تندرستی

راهکارهای طلایی و توصیه‌های خاص برای سلامت مردان و زنان

شرح خبر در ادامه

میل و توان جنسی رابطه مستقیم با سطح سرمی هورمون‌های آندروژن مانند تستوسترون بدن در آقایان و هورمون‌های استروژن در بدن خانم‌ها دارد که این هورمون‌ها پس از دوران بلوغ سطح ترشح آنها به‌طور تدریجی در بدن کاهش می‌یابد و شخص با اختلالات هورمونی روبرو می‌شود.

معمولاً پزشکان از تجویز قرص‌های ویاگرا و نظیر آن را تجویز می‌کنند که این داروها باعث انقباض دیواره عروق می‌شود و در نتیجه جریان خون افزایش می‌یابد و مشکل شخص موقت برای آن روز حل می‌شود که معمولاً با سردرد همراه است.

 پس از 40 روز انجام تمرینات مستمر بدنسازی متناسب با سن و توان بیمار به نتایج قابل توجهی می‌توان دست یافت, مثلاً در آقایان و از 10 نفر پس از گذشت چهل روز تمرینات بدنسازی آنها؛ سطح سرمی تستوسترون خون آنها را مورد بررسی قرار دادیم که 8 نفر آنها با تغییرات چشمگیری روبرو شده بودند و 2 نفر باقیمانده هم احتمالاً از تغذیه و خواب مناسب غافل بودند که این تغییرات هورمونی رابطه موثر و مستقیمی با اختلالات جنسی و ده‌ها بیماری دیگر نظیر جلوگیری از پیری زودرس, تحلیل بافت‌های عضلانی, جلوگیری از کاهش تراکم استخوان, کاهش قند خون از چند طریق در افراد دیابتی و….دارد که بحث مفصل آن در این گفت‌وگو نمی‌گنجد.

بهتر است پزشکان برای درمان به این افراد ورزش را هم توصیه کنند که بهترین نتایج با انجام تمرینات بدنسازی صورت می‌‌پذیرد که البته از نقش کلیدی تغذیه و استراحت هم نباید غافل بود به‌طور مثال مصرف مقادیر کافی از پروتئین‌ها شامل انواع گوشت, سفیده تخم مرغ, لبنیات و کربوهیدرات‌ها مانند برنج, نان, ماکارونی, سیب زمینی …و میوه و سبزیجات، همچنین لحاظ کردن مقداری جنسینگ, دارچین, زنجبیل, هِل, زعفران, ادویه‌جات و ویتامین‌ها در برنامه غذایی روزانه ضروری است که البته در مصرف مواد مورد اشاره نباید افراط کرد.

این مکمل غذایی گیاهی توسط شرکت‌های مختلف در سطح دنیا تهیه و عرضه می‌شود که با تحریک هورمون‌های LH و FSH باعث افزایش ترشح طبیعی هورمون‌های جنسی می‌شود که از فواید دیگر آن افزایش تعداد اسپرم و بقای آن در آقایان و تقویت تخمک گذاری و بقای آن در خانم‌ها می‌شود که مصرف آن یک یا دو دوره در سال مناسب است که باید به اورجینال بودن آن هم توجه ویژه‌ای داشت.

منبع : تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

زندگینامه (بیوگرافی) کوتاه از امام جواد (ع) - امامی که در هشت سالگی به امامت رسید

ش آوریل 11 , 2015
زندگینامه ای کوتاه از امام هادی (ع) در ادامه مطلب منبع : رجانیوز   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 4

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...