معجزه مخلوط سیر و عسل در بدن

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – خواص گیاهان

سير تقويت كننده سيستم ايمني بدن و معجزه گر در درمان بسياری از بيماري هاست

شرح مطلب خبر در ادامه

 

به نقل از مهر، آزاده آذر پيرا با اشاره به مستعد بودن بدن در ماه های سرد سال برای سرماخوردگی و ابتلا به عفونت‌ها، افزود: محتوای بالای آنتی‌اکسیدان‌ها در سیر آن را به یک تقویت‌کننده سیستم ایمنی تبدیل کرده است.

 

وي اظهار كرد: این تاثیر فقط با خوردن روزانه 2 تا 3 حبه سیر ایجاد خواهد شد.

 

آذر پيرا تصريح كرد: افرادی كه به علت بوی سير تمايلي به مصرف آن ندارند مي توانند سیر را به صورت پودر، چای جوشانده سیر و مخلوط سیر و عسل یا سیر و زنجبیل برای بهتر کردن مزه آن استفاده ‌کنند.

 

وی، یکی از درمان‌های خانگی تبخال را چکاندن آب سیر بر روی تبخال بيان كرد و افزود: این تأثیر سیر به دلیل ترکیبات ضد التهابی است که به میزان بالا در سیر وجود دارد و باعث کاهش درد و ورم می‌شود.

 

این كارشناس مواد غذایی يادآورشد: بسياري از مطالعات نیز نشان مي‌دهد که مکمل یاری سیر نقش موثری در تسریع بهبود زخم‌ها بعد از جراحی‌ها داشته است.

 

آذر پيرا افزود:سیر یک غذای عالی برای تقویت سیستم ایمنی است که در مقابل سرماخوردگی، آبریزش بینی، سرفه و عطسه به پا می‌خیزد.

 

وی یکی از روش‌های سنتی درمان سرماخوردگی را مصرف سیر مخلوط شده با عسل در روزهای اول بیماری عنوان كرد و گفت: استفاده از اين تركيب قابل‌ قبول‌ تر از آمپول‌ و تزریقات در دوران سرماخوردگي است.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

15 بهانه برای ورزش نکردن

ش آوریل 11 , 2015
مقالات و پژوهش به نام خدا – 15 بهانه ورزش نکردن را از زبان Shweta Ajwani در ادامه بخوانید. برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 4

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...