مصاحبه مهر ماه 90 از سخنگوی اسلام مووی و پاسخ به سوالات مهم

اشتراک گذاری :

 

خبرگزاری حقیقت – بسم الله الرحمن الرحیم – مرتضی حیدری سخنگوی اسلام مووی با مصاحبه با سایت اسلام مووی مسایل مختلفی از جمله پست لیدی گاگا ، خط سیاسی اسلام مووی ، سرور دانلود اسلام مووی ، محصولات جدید اسلام مووی چه خواهد بود را در ادامه بخوانید.
 
 
 

مرتضی حیدری گفت : " بسم الله الرحمن الرحیم ، با سلام محضر طرفداران و دوستداران اسلام مووی و هم چنین کاربران عزیز سوالاتی که این ماه لازم دونستیم پاسخ بدیم اینهاست اگر سوال دیگه ای بود دوستان لطف کنند در نظرات هر پستی از سایت که خواستن بزارن تا ما جواب بدیم .
 
1. در مورد پست لیدی گاگا ، سوالات بسیاری شده ، این پست رو دوستان از نتیجه یک تحقیق روی سایت قرار دادن حالا اینکه طرفداران گاگا نپسندیدن مسئله ی دیگه ایه ، این مهمه که الگوهای ما از زنان رقاص و خواننده یا بازیگر به الگوهای دیگری تبدیل بشه.
 
2. خط سیاسی ما خط ولایت و هر شخص و گروه و حزبی با خط ولایت مماس باشه ما هم طرفدار او هستیم البته تا جایی که عرض کردم مماس باشه هر رفتاری که غلط باشه از هیچکس پذیرفته نیست و ما با اون مقابله میکنیم یعنی کسی پنج تا کار انجام بده اگه دوتاش بر اساس تعریف درست ولایت الهی پذیرفته باشه قابل تشویقه اگر نه ، نه ، خط ولایت هم از خدا و رسول شروع میشه تا به ولی فقیه که این خط رو قرآن ترسیم کرده است.
 
3. بعضا دوستان از دانلود نشدن فایلها گله میکنند به هر حال ممکن است سرور پارسا اسپیس که دانلود های ما از آنجاست گاها دچار مشکل شود انشالله در آینده تعداد سرورها را بیشتر میکنیم اگر لازم باشد.
 
4. یکی از انتقاداتی که به اسلام مووی میشود این است که چرا محصول جدید کم ارائه میده یا در برخی موارد اصلا ارائه نمیده ، در پاسخ باید عرض کنم ، ما مدتی رو به مباحثه پایه ای و تبیین مبانی و البته تحقیق در مورد برخی مسایل مشغول بودیم ، ار این پس بیشتر از محصولات خواهید شنید مخصوصا در سال 1391 برنامه های ویژه ای داریم ، برخی بخش ها همین امسال شروع خواهند کرد منتظر مصاحبه های بنده حقیر در ماههای بعدی باشید و خبرهای خوش انشالله والسلام."
 
 
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود آهنگ مادر و you came to me سامی یوسف

ش آوریل 11 , 2015
دانلود آهنگ فارسی انگیسی جدید از سامی یوسف با نام  you came to me پخش آنلاین   دانلود آهنگ مادر سامی یوسف ۴.۳ مگابایت از لینک مستقیم   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 10

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...