مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس ۹۴ تهران

اشتراک گذاری :

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن دعوت از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از عموم مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی، از عموم گروه‌ها، اقشار، اصناف مختلف مردمی، تشکل‌ها، احزاب، گروه‌ها، جناح‌ها و دسته‌های مختلف سیاسی ـ اجتماعی وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف می‌خواهد تا بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم و در خور شکوه و مجد و عظمت ایران و ایرانی با حضور حماسی، مثال‌زدنی و انقلابی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس که در بیش از ۷۷۰ شهر سراسرکشور به سمت میعادگاه‌‌های نماز جمعه برگزار می‌شود ؛ سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، تجدید میثاق نمایند.
بر اساس این بیانیه « این راهپیمایی در سراسر کشور، جــمعـه ایــن هــفتـه ۱۹ تـیــر مـطابـق با ۲۳ رمـضــان المـبـارک و در تهران نیز از ســـاعــت «۱۰:۳۰ صـــبـح» ازتمامی مســـیـرهای نُــه‌گانه زیر به سمت میعادگاه نماز جمعه (دانشگاه تهران) با حضور امت قدرشناس و همیشه در صحنه ،برگزار خواهد شد.»
مســـیـرهای راهــپیمـایـی روز جهانی قدس در تهران به شرح زیر است:
– مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (علیه‌السلام)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.
– مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی(قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
– مسیر شماره ۳: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.
– مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
– مسیر شماره ۵: مسجد حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
– مسیر شماره ۶: مسجدالمهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
– مسیر شماره ۷: مسجدالجواد(علیه‌السلام)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران.
– مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
– مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.
حوادث منطقه اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس را بیشتر کرده
عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: حوادث اخیر منطقه اهمیت راهپیمایی در روز قدس را بیشتر کرده و این روز نه تنها برای مسلمانان بلکه متعلق به تمام آزادگان جهان برای اعلام انزجار از استکبار جهانی است.
وی افزود: امروزه داعش عروسک خیمه‌شب‌بازی آمریکا و انگلیس و سایر مستکبرین است و این گروه تروریستی همان مسیری را در پیش گرفته که صهیونیست‌ها در دهه ۱۹۴۰ میلادی آغاز کرده بودند، در واقع امروزه داعش برای انحراف افکار عمومی از فلسطین در منطقه ایجاد شده و سپر بلای رژیم صهیونیستی‌ شده است.
محمد نوروزی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران نیز با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس در انسجام امت اسلامی، گفت: مسلمانان جهان در روز قدس با حضور میلیونی خود نشان خواهند داد توطئه‌های دشمنان نتیجه نداده است.
قدس مسئله‌ای برای وحدت با وجهه دینی
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزایش تنش بین کشورهای منطقه را خطری برای مبارزه مردم فلسطین دانست و گفت: از عربستان سعودی می‌خواهیم به جای تن دادن به جنگ داخلی در جهان اسلام بخشی از ائتلاف برای مقابله با اسرائیل شود.
ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در نشست خبری آخرین تحولات فلسطین در آستانه روز جهانی قدس با بیان اینکه قدس مسئله‌ای برای وحدت با وجهه دینی است اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت هستیم و یکی از مهمترین موضوعاتی که ما میتوانیم به دور آن به وحدت برسیم مسئله قدس است که وجهه‌ای دینی نیز دارد‌؛ از نظر سیاسی و انسانی نیز همگان بر مسئله فلسطین اتفاق نظر دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ما از عربستان سعودی می‌خواهیم که به جای تن دادن به جنگ داخلی در جهان اسلام به بخشی از ائتلاف برای مقابله با اسرائیل تبدیل شود.

منبع :‌کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نوحه نگفتی زینب(س) تنها میشه - شهادت مولا علی(ع)

س جولای 7 , 2015
دانلود صوت منبع : مبارز کلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 12

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...