مرفهین بی درد در صف گدایی اعتبار از دانشجویان

اشتراک گذاری :

نودیها : دیروز هم بسیاری از دانشگاه‌های کشور به آرایشگاهی برای بزک آمریکا تبدیل شده بود و تعدادی از مدعیان اصلاحات و عوامل فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ با بهره‌گیری از غفلت جمعی از دانشجویان کم‌اطلاع از هویت واقعی این جماعت و حمایت غیرقابل توجیه وزارت علوم با حضور در دانشگاه‌ها، عقده‌های فروخورده خود از انقلاب را بیرون ریختند و در جاده یکطرفه‌ای که در آن از حضور دانشجویان مومن و متعهد با لطایف‌الحیل جلوگیری شده بود، علیه سنگرهای مقاومت و آن دسته از خاکریزهای نظام که مانع نفوذ پادوهای کاسه‌لیس غرب به مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر هستند، تاختند.
برخی از مدعیان اصلاحات که پرونده‌های فساد اقتصادی آنان هنوز مفتوح است، در جمع دانشجویان بی‌خبر از کارنامه سیاه و آلوده این افراد،  از ضرورت مقابله با فساد اقتصادی سخن گفته و تعداد اندکی که از قبل اجیر شده و در جلسات سخنرانی آنها به کار گرفته شده بودند، با کف و سوت و هورا، اجازه کمترین پرسش درباره هویت واقعی سخنرانان را ندادند.
یکی از سخنرانان که خانه‌ای چند طبقه و قصرمانند در معروفترین منطقه اعیان‌نشین شمیران دارد، برای برخی از دانشجویان که کم اطلاعی آنان از این‌گونه مسائل طبیعی است، از ضرورت رسیدگی به معیشت مردم سخن گفت و به هیچکس اجازه این پرسش داده نشد که آقای فلانی! حضرتعالی که چندین سال قبل با یک خودروی زهوار دررفته به تهران آمده بودی، اینهمه ثروت را از کجا آورده‌ای؟
محمد رضا خاتمی، دبیر کل اسبق حزب فتنه‌گر مشارکت که حزب متبوع وی از سوی نتانیاهو مدال «بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران»! گرفته بود، از ضرورت پویایی جنبش دانشجویی سخن گفت و توضیح نداد که چرا هم‌حزبی او بعد از ناکامی در سوءاستفاده از دانشجویان در دوران اصلاحات با صراحت گفته بود «جنبش دانشجویی حرف مفت است» و یا، چرا با آنهمه شعارهای غلیظ و پرسروصدا درباره «دانستن حق مردم است»، به هیچیک از دانشجویان اجازه داده نشد که از رانت‌خواری‌های کلان دوستان هم‌حزبی ایشان سؤال کنند؟!
دانشگاه شهید چمران اهواز روز گذشته میزبان جهانبخش خانجانی بود.
خانجانی در سال ۸۸ با شرکت در جلسات فتنه‌گران و راه‌اندازی سایت خردادنو و انتشار اخبار و اعلامیه‌های جعلی و برنامه‌ریزی شده در تنور تقلب می‌دمید و مردم را به اغتشاش و آشوب دعوت می‌کرد و به حبس محکوم شد.
در این مراسم افراد منتسب به جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ با حمله‌ور شدن به دانشجویان شروع به برخورد فیزیکی کردند که در پی این رفتار وحشیانه مدعیان آزادی بیان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه به بیمارستان منتقل و بستری شد.
غلامحسین کرباسچی در دانشگاه امیرکبیر گفت: در حال حاضر با توجه به آمار سال ۹۳ که آمار جدیدی نیز هست جمهوری اسلامی ایران در بین ۹۰کشور جهان در ردیف دوم از نظر فلاکت قرار دارد و این به آن معناست که مجموعه تورم و رکود، فلاکت را برای یک جامعه به بار می‌آورد.
وی ادامه داد: از بین ۱۷۷ کشور دنیا ما ردیف ۱۴۴ در فساد اداری قرار داریم و برای کشوری که مذهبی است آمار وحشتناکی است.
کرباسچی توضیح نداد رکود ویرانگر کنونی از کره مریخ آمده است؟ یا دستپخت حضور ایشان و دوستان هم‌حزبی دیگر او در دولت یازدهم است؟!  و این سوال درباره تورم ۵۰ درصدی دولت سازندگی که آقای کرباسچی از مسئولان ارشد و مشاوران اقتصادی آن بود را نیز بی‌پاسخ گذاشت. ضمن آن که درباره پرونده فساد اقتصادی و اداری دوران شهرداری خود که پرونده آن هنوز مفتوح است هم سکوت کرد و نیز توضیح نداد که فقر محرومان با ثروت‌اندوزی نوکیسه‌های قبلی و مرفهین بی‌درد کنونی چه نسبتی دارد؟
رسول منتجب‌نیا در دانشگاه مفید قم مدعی شد: براندازان واقعی کسانی هستند که جلسات را برهم می‌زنند. باید به قانون احترام گذاشت، همه در برابر قانون یکسان هستند. آقای منتجب‌نیا نگفت و البته این نکته را به مصلحت خود نمی‌دانست که چرا حزب متبوع وی در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ آشکارا نقش ستون پنجم مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس را برعهده داشت و تاکنون قادر نبوده است هیچیک از اسناد آن خیانت بزرگ را نفی و انکار کند.
گفتنی است علی‌رغم صدور مجوز برای فتنه‌گران و مفسدان و مرفهین بی‌درد، برخی از دانشگاه‌ها از برگزاری مراسم ۱۶ آذر بسیج دانشجویی ممانعت کردند از جمله، دانشگاه آزاد بابل با وجود مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه درخصوص برگزاری کرسی آزاداندیشی، با این برنامه که موضوع آن «چرا مرگ بر آمریکا» بود، مخالفت کرد. دانشگاه آزاد چالوس نیز در اقدامی مشابه برنامه کرسی آزاد‌اندیشی بسیج دانشجویی این دانشگاه را لغو کرد.
گفتنی است شماری از نیروهای متعهد و کارآزموده نیز روز گذشته در مراسم ۱۶ آذر برخی دانشگاه‌های کشور حاضر شده و به ایراد سخنرانی پرداختند که گزارش آنها در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

منبع : کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حمله «گانگستری» با گاز اشک آور در روز دانشجو!

چ دسامبر 9 , 2015
نودیها :  عصر امروز در برنامه‌ای که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه به مناسب بزرگداشت روز دانشجو برگزار شد درگیری بین اعضای کانون و انجمن اسلامی دانشگاه علامه که از یک طیف هم‌فکر(اصلاح‌طلب) هستند رخ داد، که در این هنگام گاز اشک‌آوری توسط شخصی نامعلوم در سالن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...