مرغ‌های هورمونی عامل نازایی/ افزایش زایمان زودرس در جامعه

اشتراک گذاری :

نسیم سنجری، رئیس انجمن زنان و مامایی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: آمار دقیقی در خصوص میزان نازایی وجود ندارد و آمارهایی که در این زمینه ارائه می‌شود مربوط به مراکز درمانی دولتی و آمار مراکز درمانی خصوصی در آن وجود ندارد.
وی افزود: شیوع نازایی در کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته و این مسئله به رژیم غذایی و نامناسب و استفاده از قرص‌های هورمونی مربوط می‌شود علاوه بر آن استرس در بروز نازایی تاثیر می گذارد.
رئیس انجمن زنان و مامایی با اشاره به تاثیر مصرف مرغ هورمونی در بروز نازایی اظهار داشت: مصرف مرغ‌های هورمونی سبب می‌شود میزان هورمون‌های مردانه فرد افزایش یابد و این مسئله در نهایت سبب بروز نازایی خواهد شد.
رئیس انجمن زنان و مامایی تصریح کرد: مصرف این نوع مرغ‌ها علاوه بر نازایی میزان زایمان زودرس در افراد را نیز افزایش می‌دهد.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 72

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

زوجین از ذهن‌خوانی بپرهیزند

د آوریل 20 , 2015
  یک روانشناس به زوجین توصیه کرد: از ذهن‌خوانی بپرهیزند و همسر خود را در ذهن خود متهم نکنند و به او برچسب نزنند. آناهیتا خدابخشی کولایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: زن و شوهر مدام مشکلات گذشته را به یکدیگر یاداوری نکنند. متاسفانه برخی از زوجین به غلط فکر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...