مجوزی برای فعالیت مک‌دونالد در ایران صادر نمی‌شود

اشتراک گذاری :

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه مک‌دونالد درخواستی برای فعالیت در ایران نداشته است، گفت: قرار نیست که برای فعالیت چنین بنگاه‌هایی در ایران مجوز صادر شود.

علی فاضلی با اعلام این خبر افزود: هیچ مجوزی برای تأسیس مک‌دونالد در ایران صادر نشده  و تمام مواردی که در خصوص تأسیس این شرکت در ایران مطرح می‌شود صرفاً هیاهوی فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: قرار نیست که برای تأسیس این گونه بنگاه‌ها و فعالیت‌ها مجوز صادر شود.

رئیس اتاق اصناف درباره شرایط ورود رستوران مک‌دونالد به ایران ادامه داد:  برای ورود چنین بنگاه‌هایی باید جریان سیاست گذاری نظام تصمیم گیرد که اصلاً این گونه مسائل و صدور مجوز برای این فعالیت آنها مطرح نیست.

وی اظهار داشت: از طرفی نیز هیچ‌ گونه درخواستی از کمپانی مک‌دونالد برای تأسیس  شعبه و فعالیت به دست ما نرسیده است.

گفتنی است که خسرو تاج قائم‌مقام وزیر صنعت نیز اخیراً اعلام کرده است که طبق قانون اصناف کشور، این‌گونه فعالیت‌ها نیازمند اخذ مجوز از اتحادیه‌های صنفی ذی‌ربط است.

منبع : تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سرقت از متقاضیان ازدواج در سایت همسریابی

د آگوست 10 , 2015
سرهنگ محمدمهدی کاکوان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش زنی حدوداَ ۳۴ ساله با مراجعه به پلیس فتا از کلاهبرداری مردی که در یکی از سایت‌های همسریابی با وی آشنا شده بود، خبر داد. وی با بیان اینکه این موضوع ثبت شده و پس از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...