مایکل جونز:آزادی در هالیوود یعنی هرزه نمایی!/«سینمای جنسی» کاتولیکها را شکت داد

اشتراک گذاری :

منتقد هالیوود و تحلیلگر رسانه با بیان اینکه هرزه‌نمایی در هالیوود، آزادی قلمداد می‌شود گفت: صهیونیست‌های حاکم بر هالیوود با ساخت فیلم‌‌هایی مثل گل گلاب، آرگو و ۳۰۰ کوشیده‌اند مردم ایران را مهاجم نشان دهند.

 مایکل جونز پنجشنبه شب در سلسله جلسات بزم اندیشه با موضوع جنگ فرهنگی که در موسسه جوانان آستان‌قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا ادعای دموکراسی بودن دارد اما دو درصد جمعیت یهودی هستند که دولت و کشور را در اختیار خود دارند.

وی افزود: هیچ هویتی به اندازه یهودیان در آمریکا تاثیر نگذاشته و تاثیر به مبنای هدایت آمریکا بود و با القای فرهنگ و کلمات سیاست را هم اداره کردند که در همین راستا از همان ابتدا صنعت سینما را در دست خود گرفتند.

جونز ادامه داد: صهیونیست‌ها در کالیفرنیای آمریکا صنعت سینما را در اختیار خود گرفتند و اهداف خود را در آن گسترش دادند که از اقدامات مهم یهودی‌ها حرکت به سمت جنسی کردن فیلم‌ها با برهنگی، تمسخر مذهب و روحانیت و گسترش و نشر موضوعات غیراخلاقی و غیرانسانی است.

سردبیر مجله جنگ‌های فرهنگی و تحلیلگر رسانه عنوان کرد: پس از گذشت مدتی مسیحیان‌ هم تصمیم به تولید آثاری برای مقابله با نشر افکار یهودیت گرفتند و برای مقابله با یهودیان اقداماتی انجام دادند.

جونز خاطرنشان کرد: هالیوود تصمیم به جنسی کردن فیلم‌ها برای جذب بیشتر مخاطب و کمک به اقتصاد خود می‌کرد که در این زمان کاتولیک‌ها با کمک یک بانکدار ایتالیایی به مقابله پرداختند و برای کنترل هالیوود تلاش کردند. همچنین گاهی اوقات روحانیون کلیسا سینما را ممنوع می‌کردند که این امر ضربه‌های مالی سنگینی را به شرکت‌های سینمایی یهودی وارد می‌کرد.

وی ادامه داد: با آغاز نبرد کاتولیک برای جلوگیری از برهنگی در فیلم‌ها دیگر تا ۳۰ سال خبری از مسائل غیراخلاقی وجود نداشت و قانون تولید فیلم در آمریکا به رسمیت رسید.

این منتقد هالیوود با بیان اینکه خیلی از بزرگان آمریکا اعتقاد دارند که اتفاقات سینمای آمریکا و هالیوود تمرین برای انقلاب یهودیان در آمریکا بود ادامه داد: ۳۱ سال پس از تصویب قانون ساخت فیلم‌ در سال ۶۵ قانون نقض می‌شود و برهنگی در فیلمی نشان داده شد و چون این فیلم مربوط به هولوکاست بود، کلیسا نتوانست به آن اعتراضی کند.

وی افزود: یهودیان از هولوکاست و وقایع تاریخی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کردند و کلیسا نمی‌توانست به آنها تذکر دهد و این امر منجر به شکست فرهنگی کاتولیک و کلیسا در آمریکا مقابل یهودیان شد.

جونز تصریح کرد: پس از مدتی، هرزه‌نمایی به آمریکا راه پیدا کرد و از آن پس تبدیل به ابزاری برای حملات به مناطق مختلف جهان شد و با کنترل رسانه به بسیاری از فرهنگ‌ها حمله کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا از مسائل غیراخلاقی برای حمله به ایران و تسلط به افکار عمومی استفاده می‌کند، عنوان کرد: در آمریکا و اسرائیل از هرزه‌نمایی به عنوان آزادی یاد می‌شود در صورتی که با این عمل به شدت افراد جامعه و افکار تحت کنترل قرار گرفتند و در حال حاضر آمریکا از مسائل غیراخلاقی و فرهنگ‌های برهنگی برای مبارزه با فرهنگ ایرانیان و تسلط بر جامعه ایران استفاده می‌کند.

این تحلیلگر رسانه با بیان اینکه یهودیان با امپریالیسم و آزادی ظاهری افراد زیادی را به خود علاقه‌مند کردند، اظهار کرد: با ترویج مسائل غیراخلاقی در سینما و پخش آزادی‌های ظاهری، افکار زیادی تحت سلطه اهداف یهودیان قرار گرفتند و تبدیل به راهی برای کنترل جوامع مختلف دنیا شد.

جونز با بیان اینکه جنگ علیه اسلام از سال ۹۳ به شکل رسمی با حمله به عراق آغاز شد، بیان کرد: صهیونیست‌ها در چهار سال گذشته با ساخت فیلم‌‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله آب گلاب، آرگو و فیلم ۳۰۰ کوشیده‌اند مردم ایران را متعصب و متهاجم نشان دهند تا به هدف خود یعنی ترویج دین‌گریزی در جهان برسند.

وی با بیان اینکه هر کشوری با تسلیم شدن در برابر مسائل جنسی از اهداف خود عقب می‌ماند و تبدیل به ابزاری برای سلطه‌گران می‌شود، اظهار داشت: کاتولیک‌ها در حال حاضر در نبرد فرهنگی آمریکا شکست خورده‌اند زیرا کلیسا با درگیر شدن در مسائل جنسی ضعیف شده است و با شکست فرهنگی قدرت و سیاست را هم به تدریج واگذار کردند زیرا خیلی از روحانیون کلیسا هم تسلیم وسوسه‌های جنسی شد‌ه‌اند.

این منتقد هالیوود با اشاره به طرح مهندسی اجتماعی یهودیان یادآور شد: مهندسی اجتماعی بعد از جنگ جهانی دوم با هدف تغییر محیط برای تغییر افکار آغاز شد که تخریب مناطق کاتولیک‌نشین و مذهبی بسیاری از مسائل جدید اجتماعی را به وجود آورد و با قبول سیاست‌های جمعیتی مشکلاتی زیادی برای کاتولیک‌ها رخ داد.

وی ادامه داد: سیاست‌های جمعیتی در ایران هم نگران‌کننده است زیرا رشد جمعیت در دهه اول انقلاب ۳٫۴ درصد بوده و در حال حاضر ۱٫۷ درصد است که این عددی نگران کننده برای ادامه حیات ایرانیان است اما با سیاست‌های رهبر انقلاب ایران حتما برای این مورد راه حلی پیدا می‌شود.

تحلیلگر رسانه و سردبیر مجله جنگ‌های فرهنگی و ضد صهیونیسم در زمینه نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا خاطرنشان کرد: آنها با سانسور و دقت رسانه‌ای که دارند هیچ وقت اجازه دسترسی راحت به نامه رهبر ایران را نخواهند داد و با تغییرات و انحرافاتی در آن، با اصل پیام مقابله کرده‌اند اما این نامه به رغم تلاش فراوان برای سانسور بازهم بر تحولات جهان تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه توجه به دنیای مجازی فرصت و آزادی عملی به افراد سلطه‌گر می‌دهد، تصریح کرد: با نامه مقام معظم رهبری و نکاتی که در آن اشاره شده ۱۰۰ درصد موافق هستم در حال حاضر ارتباطات به عامل خطرناکی برای نسل جوان و نوجوان بدل شده زیرا از طریق آن ذهن جوانان توسط سلطه‌گران کنترل می‌شود.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حضور زنان در ورزشگاه، ژست سیاسی دولت‌ها در ایران

ش آوریل 25 , 2015
 حوزه زنان و خانواده در زمره یکی از پویا‌ترین و در عین حال، حاشیه دار‌ترین حوزه‌ها است. زیرا مخاطبان این مجموعه مطابق آمار نیمی از ظرفیت فعال انسانی جامعه را به خود اختصاص داده‌اند و از همین رو است که در هنگامه بروز و ظهور دولت‌ها، زنان سهم عمده‌ای از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...