مار ۲ متری باعث رعب و وحشت کارکنان به‌تک شهریار شد

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : از غرب استان تهران، رضا قاسمی عصر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی ۸۰۱ رضی‌آباد اظهار کرد: با تلاش آتش‌نشانان یک حلقه مار دو متری در محوطه شرکت به‌تک شهریار به دام افتاد.

وی بیان کرد: ساعت ۹ و ۵۶ دقیقه امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار وجود یک حلقه مار در شرکت به‌تک واقع در جاده شهریار، بلوار پلیس گزارش شد.

مسؤول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله امداد‌گران ایستگاه ۸۰۱ رضی آباد را با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد که یک حلقه مار دو متری در محوطه شرکت به‌تک مخفی‌شده و  باعث رعب و وحشت کارکنان شده است.

قاسمی در پایان متذکر شد: در این عملیات آتش‌نشانان مار را با استفاده از تجهیزات نجات (مارگیری) صید کرده و به نگرانی افراد خاتمه داده و آرامش را به آنان بازگرداندند.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دیلی کالر: ایران قادر به بستن تنگه هرمز است

س ژوئن 7 , 2016
سایت نودیها :  وبگاه آمریکایی «دیلی کالر» در گزارشی نوشت: روزانه دو سوم نفت مصرفی جهان از هفت منطقه واقع در اقیانوس‌ها می‌گذرد که یکی از مهمترین آن‌ها تنگه هرمز در خلیج فارس است که بین ایران، عمان و امارات متحده عربی قرار گرفته است. این وبگاه‌ آمریکایی با اشاره […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...