مادر شهید مدافع حرم : به وصیت شهیدم اشک از چشمانم جاری نمی‌کنم

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : از شهرستان ساری، عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر سه‎شنبه‎شب در مراسم قرارگاه رسانه‌ای مازندران با اشاره به اینکه کسب معرفت نسبت به پیامبر (ص) و معصومان (ع) ویژه انسان‌های خاص است، اظهار کرد: دنیا عمرش کوتاه و نسیه اما عمر آخرت جاودان و نقد است.

وی با بیان اینکه دنیا مثل یک سفال شکسته است و انسان عاقل به سفال شکسته چنگ نمی‌زند، افزود: انسان مومن در دنیا نهایتاً به‌دنبال طلا می‌گردد و آنچه اصل است به‌دست می‌آورد و در این سیر حرکتی مبانی فکری خودش را بر مبنای اصول الهی قرار می‌دهد.

مادر شهید رادمهر تصریح کرد: خداوند دعوت خصوصی از شهدا کرد و این دعوت‌نامه در زمان حیات پیامبر (ص) داده شده و کسانی که شهید شدند، لبیک‌گوی ندای خداوند هستند.

وی با بیان اینکه به قول مقام معظم رهبری شهدا قبل از اینکه به شهادت برسند به مقام اولیای الهی می‌رسند، خاطرنشان کرد: شهدا شاهدان و گواهان تاریخ در طول خلقت خداوند هستند و تا قیام قیامت حرف از شهید و شهادت بوده، این نهایت بندگی است.

ملازاده با اشاره به اینکه مسؤولان اجرایی مملکت تابع امر رهبر معظم انقلاب نیستند، اضافه کرد: دشمنان دین در لباس دین، ضربه به دین و اسلام می‌زنند در هیچ جای تاریخ از وفات پیامبر (ص) تا شهادت امام حسن عسکری (ع) در هیچ جا شما نمی‌توانید پیدا کنید که غیرمسلمان ائمه (ع) را به شهادت رسانده باشند بلکه مدعیان دین بودند که آنها را کشتند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ما مبارزه با فرهنگ‌های غلط است در جوامع و ملل مختلف دیده می‌شود و اسلام با فرهنگ‌های غلط مبارزه می‌کند و فرهنگ‌های درست جوامع دیگر را براساس آنچه در قرآن دیده می‌شود، می‌پذیرند.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر یکی از ۱۳ شهید مازندرانی خان‌طومان سوریه با بیان اینکه بسیاری از کسانی که به دین ضربه زدند، مدارج علمی را طی کردند ولی به معرفت دینی دست پیدا نکرده بودند، اضافه کرد: اسلام دین مبارزه و استکبارستیزی است و در این مسیر در مرحله عمل می‌بینیم عده‌ای رد می‌شوند و از سوراخ غربال جا می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای مملکت ما را مانند توپ فوتبال با مسائل فرجام و برجام می‌گردانند نهایتاً خودشان متوجه خودشان نیستند مردم را به‌سمت و سویی سوق می‌دهند که خودشان در این جهالت می‌مانند، تصریح کرد: مردم ما در هر مرحله‌ای باشند انسجام خود را حفظ می‌کنند، مردم دیده‌های باز، گوش شنوا، اندیشه بیدار دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برخی مسؤولان فکر می‌کنند مردم چیزی نمی‌فهمند، گفت: این افراد در مقابل مقام معظم رهبری، خانواده شهدا، در مقابل علما و مراجع دین و حق‌گویان ایستاده‌اند.

وی با اعلام اینکه جوانان ما برای دفاع از حریم ولایت، شهادت را پذیرفتند، تصریح کرد: از یک طرف جوانان حرکت می‌کنند خیلی از آنها کشته می‌شوند اما کسانی به زورمداران دست بعیت می‌دهند.

وی بیان کرد: آیا هیچ‌وقت گذر آنها به آرامگاه خورده است، بفهمند جوان‌هایی که در آرامگاه هستند و یا کسانی که بدن آنها برنگشته است و وجود خانواده آنها از این مشکلات ریش‌‌ریش شده اما با تمام وجود براساس فرامین قرآنی صبر می‌کنند، چه حالی دارند.

مادر شهید مدافع حرم رادمهر با اعلام اینکه من طبق وصیت پسرم در مقابل کسی که دشمن دینم است اشک از چشمانم جاری نمی‌کنم، من وصیت به عمل یک شهید می‌کنم، گفت: من یک مادرم؛ احساس و عاطفه دارم؛ می‌توانم داد و فریاد کنم، جزع و فزع کنم اما نهایتاً اصول اعتقادی من این اجازه را به من نمی‌دهد و من را وادار به صبر می‌کند آنها چه جوابی برای این خانواده‌ها دارند.

وی گفت: وقتی ترکیه ۶ هزار نیروی داعش را در خود جای داده است و در زمان‌هایی که مقرر شد جنگ موقتا صورت نگیرد در عرض یک روز و دور روز با پیاده کردن نیرو مسلمان‌کشی می‌کنند و ترکیه با آنها همکاری می‌کند به آنها چه باید گفت.

ملازاده با اعلام اینکه با مردم ترکیه، عراق، یمن و دیگر کشورها مبارزه نمی‌کنیم اما با مسؤولان مملکت آنها درگیری داریم، اظهار کرد: هنوز مسؤولان ما متوجه نشدند که آنها هیچ نوع دیدگاه مثبتی به شهدای ما ندارند.

این مادر صبور شهید با بیان اینکه یک پسرم سهل است در راه اسلام فدا شود، خاطرنشان کرد: من سه پسرم در این راه حضور دارند و خودم و تمام دعای شبانه‌روز من از بدو تولد فرزندانم تا به امروز خواستم که پرودگارا گوشت، پوست و خون من و فرزندانم را در راه رضای خداوند قرار بدهد.

وی با اعلام اینکه اسلام هیچ‌وقت شکست نخورده است، افزود: اعلام می‌کنند چرا جوانان ما به سویه و یمین می‌روند آنهایی که این چراها و چراهای متعدد را مطرح می‌کنند فقط بلدند بلوا به پا کنند، شک و شبهه در جامعه ایجاد کنند و مردم را به شک و شبهه بیندازند و آنها را از اصل دور کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم به پاس حضور همه‌جانبه در عرصه برنامه‌های انقلابی فرهنگی و پشتیبانی در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی راهیان نور ۹۵ ـ ۹۴ با دستان مادر بزرگوار شهید محمود رادمهر، لوح سپاس به آقایان محسن هدایتی، علی پاداشی و اکبر قاسم‌پور اهدا شد.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نقدی بر عملکرد اتاق بازرگانی ایران

چ مه 18 , 2016
سایت نودیها :  «سه شنبه‌ها با صبحانه درشورای معاونان اتاق بازرگانی آغاز می شود و یک هفته درمیان، با نشست شورای پول واعتبار پایان می پذیرد. علاوه بر این ها امروز باید در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهور آذربایجان و آفریقای جنوبی به ریاست  دکتر روحانی شرکت کنم»این یکی از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...