لعن به خلفا یا وحدت برای از بین بردن دشمن و آرزوی انبیاء و امامان معصوم (ع)/ انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) با تندروی و کند روی در ولایت پذیری!/اعیاد ربیع کدام است؟

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : چند سالی است که با شروع ماه ربیع الاول، ماه شادی اهل بیت (ع)، عده ای شروع می کنند به تفرقه افکنی در بین مسلمانان جهان و ماجرای خلافت امیر المومنین (ع) و شهادت حضرت صدیقه طاهره زهرای اطهر (س) را دست آویز قرار می دهند و می گویند باید عزاداری صفر ادامه پیدا کند.

آن ها که ولایت فقیه را سر لوحه کارهای خود قرار می دهند که به قول علامه حسن زاده آملی گوشش به دهان بقیه الله است به دلیل فتوای رهبری بر حرام بودن به مقدسات برادران اهل سنت مشکل ندارند و تکلیف خود را می دانند.

اما برخی در ولایت پذیری ضعفهایی دارند که متاسفانه کمی خودسرانه در مورد این مبحث تصمیم می گیرند.

اما به دور از همه ی این مسایل ، امروز همگان می دانند وحدت بین جامعه مسلمین و جهان اسلام می تواند قدرت مسلمین را در رسیدن به هدف نهایی، یعنی ظهور هموار کند یعنی اگر کسی کمی از عقلش بهره ببرد می فهمد که حمله به وحدت امروز هدف اصلی را از بین می برد و در نهایت مسلمین را به جنگ با خود می کشد.

امیر المومنین علی علیه السلام خودشان ۲۵ سال به خاطر اینکه اصل اسلام در خطر بود سکوت کردند و به تعبیری خار در چشم و استخوان در گلو صبر کردند. کسانی که پیرو ولایت مولی امیر المومنین (ع) باشند هم باید بدانند که وحدت و صبر چقدر مهم است.

ضمن این که بزرگانی چون آیت الله سیستانی هم به شدت روی وحدت و حب میان اهل سنت و شیعه تاکید دارند.

اعیاد اصلی ربیع ولادت پیامبر اعظم صلوات الله علیه و عید بسیار مهم به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) است.

در نهایت کمی تامل باید برای این که این پیچ تاریخی را طی کنیم و ظهور را رقم بزنیم.

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 254

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

گول خوردن برخی از رفتن زنان به استادیوم آزادی در بازی پرسپولیس کاشیما/ خطر هواداری متعصابانه را جدی بگیریم!

ی نوامبر 11 , 2018
سایت نودیها – دیروز در بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا قسمتی از ورزشگاه به زنان اختصاص یافت. جدای از این که با این مطلب چقدر موافق یا مخالف باشیم یک نکته ضروری را متوجه نیستیم و آن این است که تا کی ؟ سیاسیون بر این مسایل سوار شوند و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...