لبنان توقف فوری تجاوز اسرائیل به خاک این کشور را خواستار شد

اشتراک گذاری :

 

 

لبنان خواستاتوقف فوری تجاوزهای فزاینده رژیم صهیونیستی به نقض حاکمیت ارضی این کشور شد.

به نقل از «الشرق الاوسط»، روز سه‌شنبه، نشستی سه‌جانبه میان هیئت لبنانی، هیئت اسرائیلی با ژنرال «لوچیانو پورتولانو» فرمانده نیروهای سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) برگزار شد.

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد در این نشست مسائل مربوط به اجرای قطعنامه شماره ۱۷۰۱ شورای امنیت که به جنگ اسرائیل علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ پایان داد و نیز رویدادهای اخیر در منطقه جنوب رودخانه «لیطانی» در جنوب لبنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هیئت لبنانی در این نشست سه‌جانبه به اقدامات اخیر اسرائیل در نقض حریم هوایی لبنان که به‌ویژه در مرزهای شمالی و شرقی به نحو چشمگیری افزایش یافته است و نیز به تجاوزهای زمینی و دریایی آن اشاره کرد و خواستار پایان دادن هر چه فوری به این تجاوزگری‌ها شد.

طرف لبنانی همچنین سرعت بخشیدن به گشایش جاده «الوزرانی» و «العباسیه» (در مرزهای سرزمین‌های اشغالی) و نیز اعمال ترتیبات امنیتی برای برخی مناطق حساس در طول خط آبی شد بدون آنکه هیچ تغییری در این نوار ایجاد شود.

طبق این گزارش، طی یک ماه گذشته ۲ فروند پهپاد جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در خاک لبنان سقوط کردند و این امر دلیلی محکمی بر نقض حریم هوایی این کشور از سوی این رژیم و سپس سکوت این رژیم در این خصوص است.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بخش زیادی از مناطق جنوب یمن در کنترل انصارالله است

چ آگوست 12 , 2015
در صنعا درباره نبردها در جنوب یمن اظهار داشت: حمایت نظامی و لجستیک عربستان از تروریسم، دلیل اصلی سیطره تروریست‌ها بر چند منطقه جنوب یمن است و همین عربستان برنامه سازمان ملل برای توقف درگیری‎ها در یمن را به هم ریخت. وی در خصوص تسلط شبه نظامیان مزدور منصور هادی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...