لاغر شدن بدون رژیم غذایی !

اشتراک گذاری :

 

هرچند رژیم‌های غذایی لاغری بسیاری وجود دارند که ممکن است بتوانند به شما کمک کنند وزنتان را کم کنید اما این برنامه‌های غذایی در عین حال احساس شدید گرسنگی را به همراه دارند و ولع خوردن را پس از مدتی افزایش می‌دهند،اگر شما هم جزو افرادی هستید که انگیزه یا وقت کافی برای دنبال کردن یک رژیم غذایی سخت لاغری و یا شرکت کردن در کلاس‌های ورزشی را ندارید در این مقاله خبرهای خوبی برایتان داریم . . .

مشروح در ادامه

 

متخصصان تغذیه و سلامت می‌گویند اگر می‌خواهید به شیوه‌ای سالم و بدون درد و ناراحتی وزن خود را کاهش دهید راه کارهای زیر را دنبال کنید.

این راه کارها به شما نمی‌گویند چه بخورید بلکه می‌آموزند که چگونه بخورید.

این راه کارها عبارتند از:

– لقمه‌های کوچک بردارید اما مدت بیشتری غذا را بجوید.

– هرگز روز را بدون صبحانه آغاز نکنید.

– هنگام غذا خوردن فقط غذا بخورید و همزمان کار دیگری انجام ندهید. چون تمرکز مغزتان از غذا خوردن منحرف می‌شود و زیاد از حد می‌خورید.

– غذا را زیاد نپزید چون ارزش غذایی و ریزمغذی‌هایش را از دست می‌دهد و اگر بدنتان به اندازه کافی ریزمغذی‌ها را دریافت نکند، احساس سیری نخواهید کرد در نتیجه حجم زیادی غذای کم ویتامین وارد بدنتان می‌کنید.

– ۳۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی اصلی میوه بخورید. خوردن میوه با معده خالی سیستم گوارشی شما را سم زدایی می‌کند که در نتیجه به بدن شما انرژی زیادی برای کم کردن وزن می‌رسد.

– حجم وعده غذایی را کم اما تعداد آن‌ها را افزایش دهید. این اقدام در جلوگیری از پرخوری در وعده‌هایی غذایی اصلی موثر است.

– از ساعت ۸ شب به بعد چیزی نخورید. اگر این کار برایتان سخت است تا قبل از خواب چای گیاهی بنوشید و یا بلافاصله بعد از شام ساعت ۸، مسواک بزنید تا فکر خوردن از ذهنتان خارج شود.

– وسط غذا خوردن آب ننوشید چون وجود مایعات در معده بین غذا خوردن، روند جذب مواد غذایی را کند می‌کند و در نتیجه ریزمغذی‌ها خوب جذب بدن نمی‌شوند. برای جلوگیری از نوشیدن آب وسط غذا ۱۵ دقیقه قبل یا بعد از غذا آب بنوشید یا اگر نیاز دارید وسط غذا آب بخورید حتما مقدار آن را به حداقل برسانید.

منبع:جذاب نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود قاب گل اسلیمی ۲

پ اکتبر 15 , 2015
قاب حاشیه اسلیمی با ۲ فرمت jpg , Eps     دانلود با حجم ۱.۱۰ مگابایت از لینک مستقیم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 11

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...