لاریجانی رئیس می‌ماند /‌ مشکلات معیشتی ‌‌باید اولویت مجلس دهم باشد

اشتراک گذاری :

به گزارش سایت نودیها : از مشهد علاءالدین بروجردی در حاشیه عیادت از آیت‌الله طبسی در جمع خبرنگاران در رابطه با انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: در تهران شاهد اتفاقی بودیم که مشهدی‌ها آن را جبران کردند.

وی ادامه داد: نکته مهمی که در انتخابات مطرح است کلام رهبری است که فرمودند حضور پرشور و استقبال مردم از انتخابات مهم است که این استقبال نشان می‌دهد بعد از ۳۷ سال عشق قشرهای مختلف جامعه به نظام تغییری نکرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه فصل‌الخطاب در انتخابات همیشه نظر مردم در پای صندوق‌های رأی است، عنوان کرد:‌ مجلس دهم مجلسی با قالب اصولگرایی است و حتماً مجلس ششم دیگری در مجلس دهم شاهد نخواهیم بود.

بروجردی افزود: مجلس باید بتواند در مسیر ارائه آرامش به جامعه حرکت کند و علاوه بر آن بتواند به مشکلات مردم در زمینه‌های اجتماعی و معیشتی که در مقطع کنونی با آن مواجه هستیم برطرف کند.

وی در خصوص وضعیت ریاست مجلس در دوره دهم خاطرنشان کرد: شرایط برای ریاست دکتر لاریجانی همچنان فراهم است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در مجلس دهم عناصری که از اصلاح‌طلبان به مجلس راه یافتند عناصر تندی نیستند.

بروجردی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محوریت در نظام، ولایت فقیه است، باید مجلس نیز طبق گفته امام راحل که فرمودند پشتیبانی ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب وارد نشود این نکته را مدنظر قرار دهند.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا و سرمایه‌های رفسنجانی در خدمت میانه‌روها

چ مارس 2 , 2016
نودیها : روزنامه «الشرق الاوسط»  وابسته به رژیم سعودی که دفترش در لندن، پایتخت انگلیس قرار دارد، در گزارشی پیرامون «انتخابات ایران و نتایج حاصل از آن » با انتخاب و انتشار تصویری هدفمندانه از یک روزنامه اصلاح طلب ایران که «حسن روحانی» رییس جمهور و «اکبر هاشمی رفسنجانی» از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...