فوتبال تولید هیجان برای جامعه و هیجانات جنسی – مقاله و پژوهش

اشتراک گذاری :

بسم الله الرحمن الرحیم – خبرگزاری مهاجر – هیجان وزشی و هیجان جنسی دو روی یک سکه است و وقتی سکه به هوا پرتاب میشود هر دو روی آن با هم بالا و پایین میشود …

ادامه مقاله و پژوهش در ادامه

 

 

وقتی جلوی کیوسک روزنامه فروشی چند دقیقه ای بایستیم به راحتی و با کمی دقت متوجه میشویم که عده ی زیادی درگیر روزنامه های ورزشی هستند و خبرهای مخصوصا فوتبالی آن را با جدیت دنبال میکنند این تولید هیجان کاذب هر روز از طریق رسانه ها برای مردم ایجاد میشود.

آیا میدانید اصلا هیجان تولید میشود که میتواند نشود و آن چیزی که مردمان یک کشوری و یا شهری باید تخلیه کنند انرژی است نه هیجان ، هیجان برای بخشهایی از زندگی نیاز است که تولید شود مثلا گاهی مردم یک کشور نیاز به حماسه و ایثار دارند آن گاه ایجاد هیجان برای تهییج افراد برای دفاع از کشوری موضوعیت پیدا میکند اینکه هزاران نفر جوان به ورزشگاه میروند تا مسابقه ای ببینند هیجان آنان را تخلیه نمیکند بلکه با تخلیه یک هیجانی ، هیجان دیگری جایگزین آن میکند که همانا برد و یا باخت است و آن که در ورزشگاه و یا پای تلویزیون خالی میشود هیجان تولید شده درگذشته از رسانه هاست.

فرض کنید ورزش فوتبال وجود ندارد ، رسانه ها به ریز و درشت آن نمی پردازند اولا چه چیز از دست میرود اگر ما فوتبال نگاه نکنیم ، روزنامه های فوتبالی نخوانیم اخبار آن را دنبال نکینیم و پول بسیاری صرف آن نکنیم ، اعصاب خودمان را پای این ورزش و افراد بی اخلاق که کم هم نیست در آن نگذاریم ، چه اتفاقی میفتد ، هیچ ، هیجانی تولید نمی شود و نیازی به تخلیه ندارد و به جای آن هیجان زمین بازی درست کنیم تا همه ی اقشار جامعه بروند و از آن استفاده کنند و انرژیشان را تخلیه کنند.

بخش دوم این است که هیجان ورزشی با هیجان جنسی درو روی سکه است شما وقتی هسجان ورزشی تان بالاست هسجان جنسی هم دارید و این در سطح جامعه احتیاج و نیاز کاذب جنسی و بد رفتاری ها و بد اخلاقی های جنسی تولید میکند و در عین حال هیچ جامعه ای این پتانسیل بالا را نیمتواند پاسخگو باشد.

این جهلی است که انسان در طول سالها و از مسئله ای که خداوند در انسان به ودیعه نهاده تا گاهی از آن بهره ببرد نادرست استفاده میکند.

سرباز صفر جنگ نرم / مرتضی حیدری

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود فیلم گزارشی از برده داری جنسی زنان - از دانشگاه تا ارتش

پ آوریل 16 , 2015
تلویزیون مهاجر – کلیپ تلویزیونی برای برخط دیدن یا بارگیری به ادامه بروید برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 11

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...