فقرا و مستضعفین،شادی برای پیروزی بسیار بزرگ هسته‌ای یعنی تعطیلی هسته‌ای

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – قرار بود چرخ سانتریفیوژ بچرخد چرخ اقتصاد مردم هم بچرخد ولی متاسفانه چرخ اولی و صنعت هسته ای با توافق اخیر به کلی از کار افتاد زیرا این مقدار از صنعت هسته ای که قرار است باقی بماند به هیچ کاری نمی آید و چرخ دوم که چرخ اقتصاد است هم که گره خورده به اولی و بیش از دو سال مذاکره که ثمری نداشته است.

مردم عادی کف جامعه که اکثریت ملت را تشکیل می دهند با اینکه امیدوار بودند به مذاکرات اما در عین حال نگران مسایل اقتصادی هم هستند و بودند اما دسته ای با فراق بال با هر اتفاقی بیرون میریزند و شادی از خودشان در می کنند!!

چه باخت باشد، چه برد. گرچه از خیلی هاشان که میپرسی چیزی نمی دانند. فقط خوشحالند.

آن چه کارشناسان صنعته هسته ای و کارشناسان اقتصادی می گویند جای گریه دارد نه شادی و خنده وگرنه چه کسی از شادی استقبال نمی کند اگر طولانی باشد و واقعی!

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

با این کار به معده تان آسیب می زنید!

پ جولای 23 , 2015
یک مدرس و محقق طب سنتی گفت: مصرف زیاد آب جوش مضر است چرا که معده را ضعیف می‌کند ولی مصرف کوتاه‌مدت آن می‌تواند بسیاری از مشکلات گوارشی و گرفتگی صدا را از بین ببرد.یوسف اصغری درباره آب اظهار کرد: مهمترین کار آب در بدن رقیق کردن عصاره غذا (کیموس […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...