عکس گوینده رادیو روی تخت بیمارستان

اشتراک گذاری :

 ناهید تاج‌نیا گوینده باسابقه خبر رادیو روز جمعه بر اثر سانحه تصادف راهی بیمارستان شد و دست خود را که پیش از این دچار شکستگی شده بود، به تیغ جراحان سپرد. در این حادثه الهام صفوی‌نیا، مجری تلویزیون و دختر تاج‌زاده نیز آسیب جزئی دید.

در همین رابطه فریده فرخی‌نژاد گوینده تلویزیون با انتشار تصویری از ناهیدتاج‌نیا و دخترش در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «از شنیدن خبر سانحه تصادف خانم ناهید تاج نیا، استاد و گوینده پیشکسوت خبر صدا و سیما و دختر عزیزشان خانم صفوی زاده، همکار و مجری توانمند رادیو و تلویزیون، شوکه شدیم اما حالا این عکس را هم برای آسودگی خاطر علاقمندان و دوستداران این مجریان محترم منتشر کردم. الحمدالله هر دوی بزرگوار حالشون خوبه. برای شفای همه بیماران دعا بفرمایید.»

این گوینده اخبار همچنین درباره سابقه ناهیدتاج‌نیا نوشت: «خانم تاج نیا که به جهت داشتن صدای پر صلابت و مستحکم مورد تفقد مقام معظم رهبری هم قرار گرفته اند ، سالیان متمادی ، اجرای بخشهای مختلف خبر رادیو بخصوص خبرهای ساعت ١۴ را بر عهده داشتن و شاگردان فراوانی را تربیت کرده اند که امروزه راه ایشان را ادامه میدهند .».

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 25

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس تکان دهنده از کودکان یمنی

س جولای 28 , 2015
به گزارش خبرگزاری فارس، جبهه جهانی مستضعفین نوشت: انتشار عکس کودک یمنی که در بمباران‌ جنگنده‌های رژیم آل‌سعود چشمانش را از دست داده است، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری داشت. سایت خبری “الاتحاد پرس” یمن در این‌باره گزارش داد، تصویر پسر بچه یمنی که چشمانش را از دست داده در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...