علت نپذیرفتن وزیر ارشاد توسط آیت الله مکارم شیرازی

اشتراک گذاری :
نودیها : به دنبال انتشار اخبار ضد و نقیض از عدم ملاقات حضرت آیت الله مکارم با وزیر ارشاد دفتر این مرجع تقلید با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که اگر وزارت ارشاد روند نادرست خود در زمینه انتشار کتاب ها، بخشی از فیلم ها و موسیقی ها اصلاح کند این مرجع تقلید نه تنها با وزیر ارشاد دیدار بلکه از اقدامات او تقدیر خواهد کرد.
به گزارش رجانیوز به نقل از رسا، به دنبال انتشار اخبار ضد و نقیض از عدم ملاقات حضرت آیت الله مکارم شیرازی با وزیر ارشاد دفتر این مرجع تقلید با صدور اطلاعیه ای درباره این مسأله توضیح داد.
متن اطلاعیه دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به اطلاع عموم رسانه‌هاى محترم مى‌رساند بنا نداشتیم درباره عدم ملاقات حضرت آیت‌الله العظمى مکارم شیرازى (مدّظلّه) با وزیر محترم ارشاد ورود پیدا کنیم ولى چون در رسانه‌ها اخبار ضد و نقیضى منتشر شد، ناچار به توضیح زیر شدیم:
حقیقت این است که معظّم‌له به بخشى از مسائل مربوط به کتاب‌هاى منتشر شده و بخشى از فیلم‌ها و بخشى از موسیقى‌ها که از طرف وزارت محترم ارشاد نشر شده، ایرادهاى اساسى دارند؛ اگر اصلاح شود نه تنها ملاقات مى‌کنند بلکه تقدیر و تشکر نیز خواهند کرد، ولى در صورت عدم اصلاح ملاقات کردن مهر تأیید بر آنهاست.
همیشه موفق باشید
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آخرین رزمندگان ایرانی که در سوریه شهید شدند

ج نوامبر 20 , 2015
نودیها:شهیدان «محمدرضا ابراهیمی، بهزاد سیفی و ستار عباسی» روز گذشته در عملیات محرم و در دفاع از حرم حضرت عقیله(س) هم زمان با شهادت حضرت رقیه(س) شهید شدند. شهیدان «محمدرضا ابراهیمی» از  «یزدآباد» استان «اصفهان»)، «بهزاد سیفی» از روستای «پرین» استان «فارس» و «ستار عباسی» از استان «کرمانشاه» دیروز همزمان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...