منو -منو +
🌍امروز: دوشنبه, ۲۵ تیر , ۱۳۹۷ 🌍
لوگوی سایت بزرگ سرگرمی نودیها نسخه 1.5
ولادت حضرت معصومه (ع)
لینکستان منتخب آفریقا و فرانسه در مقابل کرواسی برد و قهرمان شد گلچین مداحی ولادت حضرت معصومه (ع) دانلود کتاب رایگان مضرات و راههای ترک خودارضایی اخبار و حاشبه های جام جهانی 2018 روسیه توطئه قطعی برق گسترده تعبیر خواب!

ارتباط با ما – ما در شبکه های اجتماعی

---راههای ارتباط با ما :--- راه ارتباطی تلگرام ------ راه ارتباطی سروش ------ برای سفارش تبلیغات هم میتوانید به این آی دی ها مراجعه کنید. ----------------------------- ما در شبکه های اجتماعی ----------------------------- توئیتر: ----------------------------- یوتیوب:

صفحات نودی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

 
RSS صفحه اصلی سایت صفحه توییتر
 

آخرین مداحی ها

عشق پیتزاها بخوانند

0

نودیها:اگر شما و خانواده تان عاشق پیتزا هستید نیازی نیست خودتان را محروم کنید. به شرط اینکه پیتزا را در منزل تهیه کنید و برای سلامت بدنتان آن را با مواد غذایی که در ادامه ذکر می شود، غنی کنید.

 

نمی توان عشق و علاقه مردم به پیتزا را نادیده گرفت. واقعیت این است که غرق شدن در فست فود سلامت قلب را به خطر می اندازد. اما اگر شما و خانواده تان عاشق پیتزا هستید نیازی نیست خودتان را محروم کنید. به شرط اینکه پیتزا را در منزل تهیه کنید و برای سلامت بدنتان آن را با این مواد غذایی غنی کنید.

فلفل دلمه ای سبز

یک فنجان فلفل دلمه ای سبز ۲.۵ گرم فیبر دارد که باعث کاهش بیماری قلبی و دیابت می شود. این ماده غذایی حاوی میزان زیادی ویتامین C و E نیز هست که قدرت دفاعی بدن را بالا می برند.

پیاز

پیاز سرشار از ویتامین C، فیبر، اسیدفولیک، آهن، کلسیم و کرستین است که به کنترل فشارخون و حفظ سلامت قلب و عروق کمک می کند.

قارچ

زیتون خاصیت ضدالتهابی دارد و میزان بالای هیدرواکسی تیروزول آن ضدسرطان و ضد تحلیل بافت استخوان است

میزان بالای سلنیوم قارچ آسیب های رادیکال های آزاد را می کاهد و «ال – ارگوتیونئین» آن برای جوان ماندن پوست فوق العاده است.

زیتون

زیتون خاصیت ضدالتهابی دارد و میزان بالای هیدرواکسی تیروزول آن ضدسرطان و ضد تحلیل بافت استخوان است. زیتون پیتزا را خوشمزه و سلامت قلب را بالا می برد.

اسفناج

یک لیوان اسفناج ۳۶۰۰ واحد بین المللی بتاکاروتن دارد که سلامت دستگاه قلب و عروق را تضمین و از پیری و سرطان پیشگیری می کند. میزان بالای ویتامین k موجود در این ماده غذایی و همچنین منیزیم، آهن، اسیدفولیک و کلسیم آن باعث غنی سازی پیتزا می شود.

 

فلفل دلمه ای قرمز

یک عدد فلفل دلمه ای قرمز ۳۰۰ درصد نیاز روزانه ما به ویتامین C را تأمین می کند و میزان زیادی ویتامین A و بتاکاروتن به بدن می رساند. این فلفل دوستدار قلب و سلامت بدن است و باعث غنی سازی پیتزا می شود.

بروکلی

بروکلی بیش از پرتقال ویتامین C دارد. میزان کلسیم آن نیز بیش از یک لیوان شیر کامل است. بروکلی منبع سولفورافان است که یک ترکیب ضدسرطان می باشد.

کدو

کدو یک منبع فوق العاده منگنز و ویتامین C و A است. این ماده غذایی میزان زیادی لوتئین و زئاکسانتین دارد که به حفظ سلامت چشم ها و پیشگیری از دژنراسیون ماکولای چشم کمک می کنند.

فلفل موزی

این نوع فلفل ها سرشار از فیبرهای غذایی، ویتامین A، پتاسیم و ویتامین C است. در نتیجه یک انتخاب مناسب برای طعم دهی به پیتزا و غنی سازی آن محسوب می شود.

حرف آخر

برای تکمیل غنی سازی پیتزایتان حتماً از نان گندم کامل استفاده کنید. ترکیب این مواد غذایی در پیتزا باعث جذب ویتامین ها و مواد معدنی متنوع و خوبی می شود.

تبیان

اشتراک گذاری :
برچسب ها :

  • آخرین بروزرسانی های نودیها

  • آخرین عکسهای شبکه های اجتماعی

  • آخرین آهنگ ها

  • سلامت و زیبایی

    ۶راهکار طب ایرانی ــ اسلامی برای جلوگیری از ضعف “نیروی جنسی” ۶راهکار طب ایرانی ــ اسلامی برای جلوگیری از ضعف “نیروی جنسی” شربتی ترش و شیرین برای لاغری افراد شربتی ترش و شیرین برای لاغری افراد صبح ناشتا بدنتان را اینگونه شگفت زده کنید صبح ناشتا بدنتان را اینگونه شگفت زده کنید از تهیه و صرف غذا در این ظروف پرهیز شود از تهیه و صرف غذا در این ظروف پرهیز شود چند ترفندهاى  آسان براى در امان ماندن از سکته قلبى چند ترفندهاى آسان براى در امان ماندن از سکته قلبى چه موادی بیشتر از شیر کلسیم دارند چه موادی بیشتر از شیر کلسیم دارند ده نکته برای افزایش باروری مردان ده نکته برای افزایش باروری مردان ۱۰ نکته که باید در مورد ریزش مو بدانید ۱۰ نکته که باید در مورد ریزش مو بدانید با خوردن عدس به دیابت مبتلا نشوید! با خوردن عدس به دیابت مبتلا نشوید! ۱۳ درمان خانگی جوش صورت ۱۳ درمان خانگی جوش صورت منوی غذایتان را بعد از ماه رمضان اینگونه تنظیم کنید منوی غذایتان را بعد از ماه رمضان اینگونه تنظیم کنید کم خونی را با خورشتی خوشمزه ریشه‌کن کنید کم خونی را با خورشتی خوشمزه ریشه‌کن کنید غذا خوردن پشت میز شما را «چاق» می‌کند غذا خوردن پشت میز شما را «چاق» می‌کند نکته‌ای که درباره آب‌ های بسته‌ بندی نمی‌دانید نکته‌ای که درباره آب‌ های بسته‌ بندی نمی‌دانید خارش سر؛ علت و درمان خارش سر؛ علت و درمان نکاتی که مبتلایان به کبد چرب باید در ماه رمضان رعایت کنند نکاتی که مبتلایان به کبد چرب باید در ماه رمضان رعایت کنند آیا استخر رفتن موجب بروز عفونت ادراری در بانوان می‌شود؟ آیا استخر رفتن موجب بروز عفونت ادراری در بانوان می‌شود؟ ده ویژگی خربزه خوردن  از پیامبر اکرم ده ویژگی خربزه خوردن از پیامبر اکرم خواص اعجاب‌انگیز کرفس در احادیث خواص اعجاب‌انگیز کرفس در احادیث راهکار‌هایی برای افزایش نشاط در زندگی راهکار‌هایی برای افزایش نشاط در زندگی
  • تبلیغات در نودیها
  • تبلیغات در نودیها
  • بازنشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است گروه سایتهای اسلام مووی - نودیها 1386 - 1396