طنز سیاسی (۱) – درخواست آقای نخست وزیر از مردم

اشتراک گذاری :

خنده و سرگرمی

گفت: مقامات آمریکایی ادعا می‌کنند که با توافق وین، از تولید سلاح هسته‌ای توسط ایران جلوگیری کرده‌اند!
گفتم: ایران براساس آموزه‌های اسلامی تولید سلاح هسته‌ای را حرام می‌داند و در پی آن نبوده است که حالا آمریکا و متحدانش ادعا می‌کنند از تولید آن جلوگیری کرده‌اند!
گفت: باید از آنها پرسید؛ مگر شما طی سی و چند سال گذشته در پی براندازی جمهوری اسلامی، پیشگیری از صدور انقلاب، جلوگیری از پیشرفت‌های علمی ایران، کودتای نظامی و… نبوده‌اید؟ چرا اعلام نمی‌کنید که در هیچکدام از این موارد، نتوانسته‌اید هیچ غلطی بکنید؟!
گفتم: شاپور بختیار بعد از فرار، برای اینکه خود را در ایران پرطرفدار نشان بدهد، شب اول محرم بیانیه داده و اعلام کرده بود؛ از همه طرفدارانم در ایران می‌خواهم که فردا لباس سیاه بپوشند! و بعد با انتشار عکس‌هایی از عزاداری مردم ادعا کرده بود ملت به درخواست او پاسخ مثبت داده‌اند!

 

کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پیشنهاد ازدواج دختر زیبا به رئیس ثروتمند شرکت

ش آگوست 1 , 2015
یک دختر خانم زیبا خطاب به رئیس شرکت امریکائی ج پ مورگان نامه‌ای بدین مضمون نوشته است : می‌خواهم در آنچه اینجا می‌گویم صادق باشم.من ۲۵ سال دارم و بسیار زیبا ، با سلیقه هستم. آرزو دارم با مردی با درآمد سالانه ۵۰۰ هزار دلار یا بیشتر ازدواج کنم.شاید تصور […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...