طنز سیاسی – سگ پاچه گیر!

اشتراک گذاری :

گفت: آل‌سعود و آل‌خلیفه و امیر قطر و امیر امارات و برخی دیگر از این حکام اجق وجق منطقه تا چند سال قبل چه شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی می‌دادند و چه سروصدایی در حمایت از مردم فلسطین به راه انداخته بودند!
گفتم: همان موقع هم معلوم بود که دروغ می‌گویند زیرا مواضع و عملکردشان با مواضع و عملکرد اسرائیل دقیقا مثل هم بود و به اصطلاح مو نمی‌زد!
گفت: ولی حالا دیگر همه پرده‌ها را کنار زده و آشکارا از رژیم کودک‌کش صهیونیستی نه فقط حمایت می‌کنند بلکه قربون صدقه صهیونیست‌ها هم می‌روند.
گفتم: پدر ترس و عیاشی و بی‌شخصیتی بسوزد!… سگی یک تکه قند یارو را خورده بود. یارو با عصبانیت گفت چخه پدرسگ! و سگ پرید و پاچه یارو را گاز گرفت و یارو با تواضع! به سگ گفت؛ به جون خودم برای قند نمی‌گویم! دندانت خراب می‌شود!

کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 29

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

زهر زنبور نابود کننده ی سلول سرطانی

س سپتامبر 15 , 2015
پژوهشگران در تلاش برای یافتن درمانی مناسب برای سرطان این بار به طبیعت روی آوردند. به گزارش مهر، سرطان در زندگی امروزه شیوع فراوانی پیدا کرده است و تلاش برای یافتن روش‌های درمانی موثر که تنها سلول‌های سرطانی را از بین ببرد همچنان ادامه دارد. درمان‌های فعلی از جمله شیمی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...