طرح سینمایی “پایتخت” را به سریال تبدیل کردیم/ “پایتخت ۵” از شمال کشور آغاز نمی‌شود

اشتراک گذاری :
نودیها:تهیه‌کننده ۴ گانه “پایتخت” گفت: ما طرح کاملی را برای ساخت فیلم سینمایی “پایتخت” داشتیم و طبق مذاکراتی که با مسئولان رسانه ملی صورت گرفت؛ قرار شد همین طرح را به سریال “پایتخت ۵” تبدیل کنیم.
 

الهام غفوری ، درباره ساخت سری پنجم “پایتخت” گفت: ما طرح کاملی را برای ساخت فیلم سینمایی «پایتخت» داشتیم و طبق مذاکراتی که با مسئولان رسانه ملی صورت گرفت؛ قرار شد همین طرح را برای ماه مبارک رمضان ۹۶ به سریال «پایتخت ۵» تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر شخصیت هایی که تا به حال در  4 گانه «پایتخت» داشتیم در سری جدید این سریال نیز حضور خواهند داشت و قطعا شخصیت های تازه و جدیدی نیز خواهیم داشت.

تهیه کننده ۴ گانه «پایتخت» اظهار داشت: سریال «پایتخت ۵» را از شمال کشور اغاز نخواهیم کرد؛ ولی هنوز زود است که بخواهیم درباره این مسائل صحبت کنیم.

غفوری خاطر نشان کرد: پیش تولید کار نیز وابستگی به زمان بستن قراردادها و انتخاب بازیگران دارد و هنوز نمی توان زمان دقیقی را برای آن اعلام کرد.

فرهنگ

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تفرقه جاهلیت و جایگاه اسلام در تبدیل آن به وحدت

د دسامبر 12 , 2016
 رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) در ایجاد وحدت و اخوت در بین مومنین و توصیف اختلافات قومی و قبیله ای و عقیدتی دوران جاهلیت چه نقشی داشتند و از چه روشی استفاده می کردند. همچنین امام علی (علیه السلام) چه خطر بزرگی را برای آینده اسلام احساس و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...