ضیائی:اولین پرواز حجاج مجروح به کشور ۶ مهر

اشتراک گذاری :

رییس جمعیت هلال احمر از آغاز اولین پرواز حجاج به ایران در روز دوشنبه ۶ مهر ماه خبر داد.

امیر محسن ضیائی،رییس جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص آخرین جزییات انتقال مجروحان و قربانیان حادثه منا به ایران اظهار کرد:با توجه به آخرین گزارشات اعلامی تعداد ۹۳ زائر در بیمارستانهای سعودی و هلال احمر بستری هستند و جستجو برای یافتن مفقودان همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که درب سردخانه مرکزی عربستان برای کشورها باز شد یا خیر ، عنوان کرد:کشور عربستان سعودی همکاری خوبی با کشورها نداشت و نه تنها درب سردخانه را برای کشورها جهت یافتن اجساد، باز نکرد بلکه تعداد ۵۰۰ عکس از اجساد را در اختیار رؤسای کاروان ها در تمام کشورها قرار داد و از آنها خواسته شد تا اجساد خود را از این طریق شناسایی کنند که این امر ، کار یافتن قربانیان را با مشکل مواجه کرده است.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به درخواست مقامات وزارت خارجه در تسریع رسیدگی به حادثه منا افزود:در حال حاضر جهت یافتن مفقودان حادثه منا، تعداد ۱۰ تیم جستجو از ستاد حج و زیارت و مرکز پزشکی به مراکز درمانی و بیمارستانها اعزام شده است.

ضیائی تصریح کرد:طبق برنامه های اعلامی، مقرر شد اولین پرواز بازگشت حجاج مجروح در روز دوشنبه ۶ مهر ماه صورت گیرد که در حین پرواز یک تیم پزشکی نیز در کنار مجروحین حضور دارند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اوحدی:شناسایی پیکر قربانیان منا تا فردا پایان می یابد

ی سپتامبر 27 , 2015
سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به روند شناسایی قربانیان ایرانی حادثه منا گفت: کار شناسایی پیکر قربانیان ایرانی حادثه منا تا فردا پایان می یابد و تشریفات قانونی ارسال پیکر ها انجام خواهد شد. وی در ادامه افزد: کار شناسایی ۹۰ نفر از ۱۳۶ قربانی ایرانی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...