صحبتهای جنجالی یونسی در مورد عراق – مشاور روحانی و وزیر خاتمی کار دست نظام داد

اشتراک گذاری :

اخبار

به نام خدا – یونسی مشاور روحانی در اظهاراتی عجیب در همایشی کذایی گفت :  «در حال حاضر عراق نه فقط حوزه تمدنی نفوذ ماست بلکه هویت، فرهنگ، مرکز و پایتخت ماست و این مسئله هم برای امروز است و هم گذشته. چرا که جغرافیای ایران و عراق غیر قابل تجزیه است و فرهنگ ما غیر قابل تفکیک است. پس ما یا باید با هم بجنگیم و یا یکی شویم»… بقیه در ادامه.

یونسی در شبکه العالم حضور پیدا کرد و توضیحاتی در مورد اظهاراتش بیان کرد اما تاثیر منفی ای روی روابط ایران و عراق آن هم در شرایطی که اوج وحدت و همدلی دو ملت است گذاشت.

گویا یونسی که وزیر اطلاعات محمد خاتمی یکی از سران فتنه بوده در گذشته هم سابقه این گونه اظهارات نسنجیده و جنجالی را داشته است.

اگر دولت کمکی به مقاومت نکند لااقل باید حواسش جمع باشد که ضربه نزند و این مسئولین باید بدانند اظهاراتشان توسط رسانه های غربی و عربی استفاده می شود برای ایران هراسی.

منبع : نودیها / فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مناظره رسایی و زیباکلام در مورد حمید ابوطالبی و رابطه با آمریکا - ۳۰ فروردین ۹۳

پ اکتبر 15 , 2015
رادیو بصیرت – مناظره     مناظره جالب و قابل تأمل حمید رسایی و صادق زیباکلام در مورد ارسال سفیر ایران به سازمان ملل و شیطنت آمریکای مستکبر در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 12

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...