شکلات‌های آغشته به مشروبات الکلی ارمغان شرکت های اروپایی به ایرانی‌ها

اشتراک گذاری :

نودیها:پیشرفت صنعت شیرینی و شکلات در ایران اگرچه در مقایسه با سایر پیشرفت ها در کشور چندان چشمگیر به نظر نمی آید اما هرجا سخن از موفقیت ایران و ایرانی است دشمن و ضدانقلاب سعی دارد آن را کمرنگ و بی فروغ جلوه دهد.

نشریه ضدانقلابی کیهان لندن طی گزارشی با هدف زیر سوال بردن این موفقیت ها به مصاحبه با فردی پرداخت که خود را صاحب یکی از شکلات‌فروشی‌های مشهور تهران معرفی کرده است.
 

به گفته این فرد مجهول الهویه، علاوه بر فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهر، بعضی محصولات قاچاق حتی به دلیل استقبال فراوان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که تحت نظارت دولت هستند نیز به فروش می‌رسد.

 

استقبال از شکلات‌های الکل‌دار خیلی زیاد است!

ادامه گزارش کیهان لندن با این فرد در خصوص شکلات هایی است که با مشروبات الکلی مشهور خارجی آمیخته شده است.

 

«ف» صاحب یکی از شکلات‌فروشی‌های مشهور تهران به کیهان‌ لندن می‌گوید: «تا وقتی شکلات خارجی هست، محصول ایرانی به خاطر تفاوت کیفیت جایی در بازار ندارد و مشتری دنبال آن نیست، بهترین نمونه‌های سوئیسی و تُرک آن هم فقط در محصولات کادویی که بسته‌بندی شیک و خاص دارند و یا شکلات‌هایی که به صورت پنهانی فروخته می‌شود و با ودکا، شراب یا ویسکی ترکیب شده‌اند که فروش آنها غیرمجاز است».

 

بنابراین گزارش، قیمت معمولی شکلات‌های تخته‌ای خارجی با کیفیت مرغوب در بازار ایران هر بسته ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان و گران‌ترین محصول شکلات‌هایی هستند که ویسکی دارند و تا ۱۵۰ هزار تومان هم فروخته می‌شوند که بنابر ادعای این نشریه استقبال زیادی از آنها می‌شود و مشتریان خاص خود را دارد».

 

تغییر فرهنگ و سبک زندگی ایرانی ها سال هاست خواب را از دشمنان گرفته و در مقابل برخی تعبیر رویاهای آنها شده اند.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عجیب ترین و جدید ترین نوع تقلب در کنکور!

پ نوامبر 3 , 2016
نودیها:دانش آموزی متقلب چینی که به شکل بسیار پیشرفته قصد تقلب در امتحان کنکور را داشت، دستگیر شد. این دانش آموز عینکی داشت که جلوی آن یک دوربین وصل شده بود و با نگاه کردن به سوالات تصویر را به بیرون ارسال میکرد. پس از آن، شخصی بیرون از محل برگزاری امتحان، تصویر سوال […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...