شرط عجیب عربستان برای حجاج ایرانی

اشتراک گذاری :

وزیر حج عربستان به هیئت ایرانی اعلام کرد برگزاری تجمعات در مراسم حج و بالابردن صدا در زمان دعا ممنوع است.

نودیها:در پی حضور هیئت ایرانی در عربستان برای انجام مذاکرات در خصوص سرنوشت حج سال جاری، “بندر حجار،” وزیر حج سعودی به هیئت ایرانی اعلام کرد برگزاری راهپیمایی یا تجمعات در مکان های عمومی در زمان حج و یا بالابردن صدا هنگام دعا به منظور جلوگیری از اذیت حجاج دیگر ممنوع است.

در این دیدار وزیر حج سعودی از هیئت ایرانی خواست در صورت وجود مجلات و یا کتابهایی متعلق به بعثه رهبری در خصوص ادای مناسک حج، ایران باید موافقت وزارت فرهنگ و رسانه عربستان را جلب کند.

وزیر حج عربستان همچنین در دیدار با هیئت ایرانی بر مسأله آگاه کردن حجاج پیش از ورود به سرزمین وحی و پایبندی آنها به برنامه حرکت در گروه ها و دسته بندی های مشخص به منظورحفظ سلامت زائران تأکید کرد. وی در ادامه تصریح کرد: عربستان از تمامی حجاج و زائرانی که از تمامی کشورهای جهان می آیند، از جمله ایران استقبال می کند.

 

این نخستین دیدار رسمی مسئولان دو کشور از زمان قطع رابطه ریاض و تهران است.
خبرگزاری دانشجو
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

از مقالات علمی کپی شده تا نمره‌های ۲۰ الکی/ سبقت بی‌سابقه تقلب در عرصه دانشگاهی

د آوریل 18 , 2016
«نگات به ورقه خودت باشه»، «چی زیر برگت قایم کردی؟»، «از جلسه بیرونت میکنما»، «برگتو می‌گیرم صفر می‌زنم روش»، «هندزفیری تو گوشته؟» یادآور تنها یک کلمه است؛ تقلب! نودیها:تقلب، واژه‌ای است که کماکان در صحنه دانشگاه حماسه ساز است و در بین مسائل دیگر انضباطی یکه تازانی میکند. با وجود ضوابط و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...