شرح کوتاهی از سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور در مشهد – حکومت علوی

اشتراک گذاری :
علی اکبر رائفی پور : اکبر گنجی که رسما می گوید؛ امام زمان وجود ندارد، اول انقلاب در چهار راه ولیعصر دخترانی که چند تار مویشان بیرون بود را با چماق می زد.
مشروح کامل در ادامه

به نقل از خبرگزاری دانشجو – علی اکبر رائفی پور شب گذشته در دومین جلسه «حکومت علوی» که در حسینیه بایگی های مشهد برگزار شد، فتنه جدید انقلاب اسلامی را مذهبی و مشابه فتنه سامری دانست و در این خصوص تصریح کرد: امروز فتنه ای در کشور در حال وقوع است که از جنس مذهب و در حوزه های علمیه است؛ رد پای دشمن در این فتنه روشن است.
طرح مسائلی علمی باید در دانشگاه و حوزه باشد
وی افزود: عده ای یک بحث تمام علمی را که خود علما هم بعضی اوقات در حل آن می مانند به کوچه و بازار کشانده اند و آن مسئله فلسفه و تفکیک است؛ طبیعی است عده ای از علما فلسفه را قبول دارند و عده ای قبول ندارند.
محقق یهود شناس افزود: این یک خطر است که صداهای ضبط شده را بعد از ده سال روی اینترنت می گذارند؛ چرا همان زمان به این صحبت ها جواب نداده شد؟
کشاندن بحث علمی به کوچه و بازار خطرناک است
رائفی پور توهین به علامه طباطبایی را نتیجه کشاندن این فضا به کوچه و بازار دانست و تصریح کرد: در حرم حضرت معصومه (س) دیدم دو طلبه با هم بحث می کنند و مردم هم دورشان جمع شده اند، یکی از این طلبه ها به علامه توهین کرد، به او گفتم انگشت کوچک علامه هم نمی شوی؛ فلسفه یک زبان است که گاهی لازم می شود.
وی با اشاره به اقدامات مشکوکی که در راستای ایجاد اختلاف و فتنه ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: آن کسی که صدای حسن عباسی را در اینترنت گذاشت می شناسم، خودش در جلسه به من گفت که این کار را می‌کنم و قطعا روزی این شخص را رسوا خواهم کرد.
این کارشناس حوزه دشمن شناسی ادامه داد: یک صدای دیگری را هم در اینترنت می گذارند که می گوید: یزید هم در قیامت بخشیده می شود هر چند مشخص است این حرف اشتباه است و تنها از روی ذوق زدگی گفته شده است؛ اما چرا این صداها الان در اینترنت پخش می شود؟
رائفی پور این مسائل  را مسائلی علمی دانست که باید در دانشگاه و حوزه مورد بحث قرار بگیرد و گفت: خطر بزرگی است که اگر این بحث ها را به کوچه و بازار بکشیم، از دل آن تکفیر بعضی از افراد و علما بیرون می‌آید. 
وی با بیان اینکه خیلی از افراد با نیت خیرخواهانه در این فتنه بازی می‌کنند، گفت: خیلی زشت است در منبرها و تریبون های ما کسی به یک کس دیگر بگوید کافر و دیگری بگوید نفهم.
این کارشناس حوزه دشمن شناسی با تاکید مجدد بر اینکه این مسائل نباید به کوچه و بازار بیاید، گفت: از دل این حرف ها فتنه ای بیرون می آید که شیعه، شیعه را تکفیر کند.
رائفی پور با اشاره به سخن امام (ره) در جمع خبرگان در سال ۶۳ تصریح کرد: امام (ره) معتقد بود اگر اختلاف بین روحانیون باشد، این اختلاف میان مردم هم کشیده می شود؛ چون مردم دنبال دین و علما هستند.
وی ادامه داد: اگر مراجع و علما اختلاف پیدا کنند چون تعداد زیادی مقلد دارند که ریز و درشت زندگی شان را از آنها تقلید می کنند، خطر ساز است.
محقق یهود شناس با طرح این سوال که پخش کلیپ های اینترنتی کار کیست، خاطرنشان کرد: به خاطر این اختلاف ها اگر خونی از دماغ کسی ریخته شود، مسئولیت آن برگردن کسانی است که به این مسائل دامن می زنند.
رائفی پور با اشاره به اقدام امام علی(ع) در نبستن آب بر روی سپاه معاویه در جنگ صفین گفت: مبنای فکری و اندیشه ای ما اخلاق است، این بحث های علمی جایش در دانشگاه و حوزه است و دست دشمن در دامن زدن به آن دیده می شود.
دشمن علیه انقلاب اسلامی، مسلمان علم می کند نه طاغوت
وی با بیان اینکه به راحتی انقلاب نکردیم که آن را به راحتی از دست بدهیم، در خصوص اقدامات دشمن تصریح کرد: این بار اگر دشمن بخواهد ما را بزند طاغوت علم نمی کند، بلکه از دل خود مسلمانان بر انقلاب ضربه می زنند.
پژوهشگر عرصه صهیونیست افزود: دشمن امروز «الغنوشی» را سر کار می آورد که می گوید: اسلام، اما اسلام آمریکایی که حجاب در آن اجبار نیست و رابطه آزاد با آمریکا دارند.
رائفی پور هوشیاری در این شرایط را ضروری دانست و در این خصوص تصریح کرد: حواسمان باشد که دشمن از خودمان علیه خودمان سواری نگیرد.
وی با اشاره به تفاوت واکنش زبیر و مقداد در زمان حمله به خانه امام علی(ع) ادامه داد: زمانی که به خانه  حضرت حمله شد زبیر شمشیر کشید؛ اما مقداد چشمش به چشمان امام بود تا ببیند اجازه می دهد یا نه؛ این یعنی ولایتمداری.
کسانی که اول انقلاب داغ بودند امروز منکر امام زمان (عج) می شوند
این کارشناس حوزه دشمن شناسی شرایط امروز را هم مشابه همان شرایط دانست و گفت: اکبر گنجی که رسما می گوید؛ امام زمان وجود ندارد، اول انقلاب در چهار راه ولیعصر دخترانی که چند تار مویشان بیرون بود را با چماق می زد.
رائفی پور تاکید کرد: همان کسانی که آن روز داغ بودند، امروز امام زمان را منکر می شوند؛ امام صادق(ع) می گوید: نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب تر از ما اهل بیت نباشید و دوشادوش ما حرکت کنید.
وی با اشاره به اتفاقاتی که در فیس بوک رخ می دهد گفت: چرا این مباحث را در فیس بوک راه انداخته اند و به اهل بیت توهین می کنند؟ چون می دانند ولایت را باید زیر سوال ببرند.
شیعه تنها ایدئولوژی است که در مقابل صهیونیست ایستاده است 
این کارشناس حوزه دشمن شناسی با بیان اینکه وعده الهی است که اسلام در برابر کفر شکست نخورد، تصریح کرد: تهدید اصلی خودی ها هستند، خداوند به هیچ بنده ای چک سفید امضا نداده است، اگر لیاقت نداشته باشیم و مراقب نباشیم خدا همان بلایی که سر بنی اسرائیل آورد را سر ما نیز می آورد.
رائفی پور با اشاره به عهدی که خداوند با قوم نوح، ابراهیم و اسحاق بست؛ اما آنان شکستند، ادامه داد: مسلمانان هم مثل بنی اسرائیل این عهد را شکستند؛ اما خداوند وعده ای داد که قومی را می آورد که خدا را دوست دارند و خدا هم آنها را دوست دارد.
وی افزود: بلافاصله خدا در ادامه آیه قرآن می گوید: ولی خدا کسی است که در نماز زکات می دهد و این یعنی قوم آینده ای که خداوند می آورد صاحب این ایدئولوژی هستند.
صهیونیست ها زبان فارسی یاد می گیرند چون می دانند ایران نابود کننده آنهاست
این استاد دانشگاه با اشاره به عهد شکنی بنی اسرائیل و سخن خداوند در تورات گفت: خداوند در تورات می‌گوید: زمانی را بر شما بنی اسرائیل می آورم که قومی مثل عقاب بر سرتان می آید، زبانشان را نمی فهمید و دیوارهای بلندی را که بر آنان اطمینان دارید بر سرتان خراب می کند.
رائفی پور با بیان اینکه خود اسرائیلی ها اخیرا اعلام کرده اند که زبان فارسی باید در سیستم آموزشی اسرائیل بیاید، تصریح کرد: صهیونیست ها می دانند آن قوم ایرانی هستند و برای همین می خواهند زبان ما را یاد بگیرند، بعضی فکر می کردند این کار برای جاسوسی علیه ایران است؛ اما آنها برای حفظ خودشان این کار را می کنند.
وی تصریح کرد: دشمن می داند این قومی که خداوند وعده داده است دو چیز دارد یکی قومیت و یکی ایدئولوژی؛ برای همین می خواهد از این طریق به ما ضربه بزند.
اگر سراغ قومیت برویم  مثل یهودی ها نابود می شویم
این کارشناس حوزه دشمن شناسی خاطرنشان کرد: ما هم اگر مثل یهود سراغ قومیتمان برویم نابود می شویم، دشمن این را می داند و برای همین قومیت را گسترده کرده است و پان عربیسم و ترکسیم را ترویج می دهد، در یک سال اخیر هم سراغ قومیت لر هم رفته است.
در کنار قارونیزم، سامری گرایی انقلاب اسلامی را تهدید می کند
رائفی پور با بیان اینکه خطر سامری گرایی همچون قارونیزم انقلاب اسلامی را تهدید می کند، گفت: قرآن مسئله سامری را بررسی می کند تا حجت بر ما تمام شود و همان اشتباهات را نکنیم.
وی ادامه داد: اسم سامری سه بار در قران آمده است و فردی است از خود بنی اسرائیل و همه به او اعتماد دارند، سامری ساحر بود و همیشه همراه حضرت موسی بود.
سامری با آن که به موسی ایمان داشت، اما دل بسته ایدئولوژی فرعون بود
این کارشناس حوزه دشمن شناسی در خصوص سامری ادامه داد: سامری کسی است که دل باخته ایدئولوژی دشمن شده بود، همان ایدئولوژی که فرعونیان و کاهنان معابد تبلیغ می کردند.
رائفی پور افزود: سامری از تمدن مصر خوشش می آمد و مثل بعضی ها که غرب زده اند، مصر زده بود؛ اما سامری نمی توانست بین تمدن مصر و ایدئولوژی فرعون تفکیک قائل شود و برای همین متاثر از فرهنگ غرب زمان حضرت موسی شد.
وی با بیان اینکه ساحران کاخ فرعون ایدئولوژی حضرت موسی را پذیرفتند؛ اما سامری عاشق تمدن فرعون بود، تصریح کرد: امروز هم عده ای از پاپ هم مسیحی تر شده اند و مدام همان تفکرات غربی را ترجمه می کنند؛ در حالی که جهان با آن همه پیشرفتگی اش در اقتصاد به بن بست خورده، ما هم سراغ همان بانکداری و اقتصاد می رویم.
محقق یهود شناس در بیان نمونه دیگری گفت: ۷۰درصد تازه مسلمانان غربی زنان هستند و خودشان می گویند در غرب فقط به خاطر مسائل جنسی ارزش داشتند؛ اما در اسلام همه حقوقشان رعایت شد با این حال بعضی ها در ایران برعکس پیش می روند!
سامری از نقطه ضعف بنی اسرائیل سوء استفاده کرد
رائفی پور ادامه داد: بنی اسرائیل که از دریای سرخ عبور کرد، عده ای از نخاله هایش از موسی خواستند که همانند گوساله پرستان، خدایی برای آنها بیاورد؛ سامری همان لحظه فهمید که ذائقه یهودی ها چیست.
وی افزود: وقتی موسی به کوه طور رفت و سی روز وعده اش تبدیل به چهل روز شد، از همان روز سی و یکم فتنه شروع شد.
محقق یهود شناس فتنه سامری را مشابه با فتنه های عصر غیبت دانست و تصریح کرد: سامری به بنی اسرائیل گفت که موسی مرده است یا دروغ گو بوده که بعد از سی روز هنوز برنگشته است.
رائفی پور ادامه داد: مردم هم گفتند که موسی که دروغ گو نیست، ما خودمان معجزاتش را دیده ایم، پس موسی مرده است؛ اما مگر پیامبر هم می میرد؟؛ سامری به خوبی جواب آنها را می دهد و می گوید که یوسف و ابراهیم هم مردند؛ پس موسی هم می تواند بمیرد.
وی افزود: سامری به مردم گفت که موسی در آخرین لحظه به او وصیت کرده است که مردم می توانند گوساله را بپرستند؛ اما به یاد خدا هم باشند.
این محقق یهود شناس حربه سامری را حساس و دقیق دانست و تصریح کرد: سامری بعد از آن کم کم شراب و می خوارگی و زنا را در میان بنی اسرائیل رواج داد.
رائفی پور دلیل بی نتیجه بودن تلاش های هارون را حسادت و بی بصیرتی خواص بنی اسرائیل دانست و ادامه داد: سامری به مردم گفت: من همیشه همراه موسی بوده ام و وصی او هستم نه هارون که همیشه آخر بوده است؛ این درحالی است که هارون همیشه به فرمان موسی عمل می کرده است.
اگر برای انقلاب نیرو تربیت نکنیم، انقلاب سقوط می کند
وی دلیل عملی شدن حربه های سامری را نبودن نیروی کارآمد در انقلاب موسی دانست و تصریح کرد: اگر هارون به اندازه کافی حامی داشت می توانست جلوی سامری را بگیرد؛ اما مردم تا مرز کشتن وی پیش رفتند.
کارشناس حوزه دشمن شناسی همین شرایط را در زمان امام علی(ع) دانست و خاطرنشان کرد:سامری ها همیشه می دانند نقطه ضعف ها چیست و می بینیم که در صفین قرآن ها را بر سر نیزه می کنند و مردم فرق بین قرآن صامت و ناطق را نمی فهمند.
رائفی پور فتنه زمان امام علی(ع) را هم فتنه مذهبی و دینی دانست و تصریح کرد: مردم رشد عقلی و فهمی نداشتند برای همین از آنها سوء استفاده می شد، همین ابن ملجم آدمی است که در کنار خانه کعبه محل تولد امام علی(ع) با خدا عهد می بندد که علی را بکشد.
وی با بیان اینکه در زمان امام علی (ع) هیچ کشورگشایی صورت نگرفت، تصریح کرد: حضرت علی(ع) دنبال تربیت نیرو بود و اگر خوارج را از بین نمی برد، امروز اسلامی وجود نداشت و امثال وهابی ها اسلام را در دست گرفته بودند.
فرقه های نوظهور وضاله همانند فتنه سامری هستند
کارشناس حوزه دشمن شناسی با بیان اینکه اگر همچون زمان موسی، غیبت طولانی باعث به وجود آمدن مدعی های دروغین می شود، در این خصوص تصریح کرد: همین الان ۱۰۴ فرقه شناسنامه دار و شناخته شده در ایران وجود دارد و ۲۵۰۰ فرقه ضاله در جهان فعال است.
رائفی پور با بیان اینکه ایدئولوژی های فاسد کمر انقلاب را می شکند، خاطرنشان کرد: موسی سامری را محکوم کرد تا از مردم جدا شود چون ایدئولوژی فاسد دنبال نقطه ضعف های اعتقادی مردم است.
وی ادامه داد: بهائیت و بابیت بر همین مبنا شکل گرفته است، دیدند بعضی از مسلمانان نسبت به نماز بی حال اند، گفتند که در روز نه رکعت بخوانید یا نماز را به فارسی بخوانید و شراب هم می توانید بخورند.
کارشناس حوزه دشمن شناسی این اقدامات را کار دشمن و مشابه کار سامری دانست و گفت: حواسمان باشد که حکم قرآن و دین مشخص و ثابت است و نباید به خاطر باب میل جوانان حرف هایی بزنیم که خلاف نص صریح قرآن و دین است.
رائفی پور با بیان اینکه بنی اسرائیل را خداوند بدترین لعنت ها کرده است، تصریح کرد: ما هم اگر کم کاری کنیم مورد لعن خداوند قرار می گیریم و دچار سرنوشت بنی اسرائیل می شویم.
وی در پایان گفت: مسیر انقلاب ما این است که پرچم را به صاحب زمان(عج) برسانیم و اگر در این مسیر افرادی هم سقوط کنند نمی ترسیم و تنها قاطبه مردم باید این مسائل را بفهمند.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 1]

Related Images:

Visits: 24

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا خودارضایی یا ارضا شدن در خواب هم ضرر دارد ؟ - جواب سوال یک کاربر

پ آوریل 16 , 2015
پرسش و پاسخ – سوالات استمناء بسم الله الرحمن الرحیم –  سوال کاربر:  سلام اگر بعد از یک ماه در خواب این اتفاق (ارضا و یا خود ارضایی) بیفتد ضرری ندارد؟ جواب در ادامه. بسم الله الرحمن الرحیم جواب : با سلام ، دوست عزیز این اتفاق بعد از اینکه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...